Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1928 1929 1930 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


PROTIP: CITERA INTE NÄR FOLK SKRIVER AV SIG. Tagga istället då!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

21 okt, 2016 01:18

Frivolt
Elev

Avatar


Blir så satans avundsjuk när jag ser folk med så snyggt smink och så snygga o allt! Och här sitter jag med finnar i hela jävla ansiktet och aldrig pallar sminka mig... kanske för att jag inte kan...

Fuck my life

21 okt, 2016 01:49

Magic Dragon
Elev

Avatar


God, natt på er alla fina människor här på Mugglis!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

21 okt, 2016 01:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
PROTIP: CITERA INTE NÄR FOLK SKRIVER AV SIG. Tagga istället då!


PROQUESTION: ... Huh..? Du menar utifall att man skulle vilja ta bort sitt inlägg längre fram..?

21 okt, 2016 02:36

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
PROTIP: CITERA INTE NÄR FOLK SKRIVER AV SIG. Tagga istället då!


PROQUESTION: ... Huh..? Du menar utifall att man skulle vilja ta bort sitt inlägg längre fram..?


Alltså, skrev ett inlägg som var anti-citeringar och du citerade mig. xD HAHA men jo om man skriver om väldigt intima saker och mest bara vill få stöd, så blir det där förevigt även om en själv raderar inlägget senare. Jag vet att man får ta konsekvenserna för vad man skriver på internet men det känns ändå jobbigt när man bläddrar bak i trådar och hittar något man verkligen vill få bort och så är användaren som citerade en i värsta fall borttagen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

21 okt, 2016 03:24

Aydane
Elev

Avatar


Kl. 22: "Jag ska sova tidigt idag"
Kl. 04: "Oh, Auriel's Bow, ska bara göra klart Dawnguard-questlinen"

Jag kommer vara trööööött imorgon.

21 okt, 2016 04:08

Borttagen

Avatar

+1



Fellrendión

Fellrendión


Oh, i'm terribly sorry... x) (..trodde det där föll under en icke-avskrivning..)
Och, jag håller med dig, även om det kan bli svårt att få folk att undvika den funktionen permanent. ♠

21 okt, 2016 04:50

Borttagen

Avatar


Skulle göra allergitest idag men min läkare var så elak mot mig. Det är svårt att förklara hur hon gjorde men jag känner mig så kränkt. Hon verkade tycka att jag var dum i huvudet gör att jag ville göra ett allergitest. Egentligen ville jag inte göra allergitest från början, jag ville kolla upp mina magbesvär som jag har haft hela mitt liv men det enda jag kunde göra var att "utesluta" mat men det är så svårt när jag inte vet VAD jag ska utesluta så då blev det ett vanligt allergitest för att jag sa att jag inte kunde äta äpplen och nektariner. Jag vill aldrig mer gå till den vårdcentralen för jag är så rädd att jag ska få den läkaren igen. Jag får väl leva med mina jobbiga magbesvär hela tiden då :'(

21 okt, 2016 10:04

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Mina humörsvängningar förstör mitt liv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

21 okt, 2016 11:44

Borttagen

Avatar


Den här dagen suger. Jag har varit nedstämd hela dagen och det hjälper inte att det går åt helvete när jag gör extenterna, ingen jävla uppgift klarar jag. Vill bara försvinna eftersom jag är så jävla värdelös.

21 okt, 2016 18:19

1 2 3 ... 1928 1929 1930 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.