Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 okt, 2016 08:36 |
|
Classica Blom
Elev |
När planerar sedan några veckor tillbaka att jag ska på fototräff i Uppsala. Bad sambon om att ta hand om våra hundar under tiden man är borta. Idag har han planerar in att åka på Folkrace imorgon. Påminner honom om att jag ska bort och att han lovat att ta hand om hundarna, då de inte kan vara med på fototräffen då vi ska vara på ställen där hundar inte fås tas med. Och får svaret "Det visste inte jag". Jag hade nämnt det minst 2, 3 ggr igår om det...
![]() 14 okt, 2016 16:25 |
|
thecellabration
Elev |
har någon grej om att om jag har en dålig dag men tar en Promenad™ och får Frisk Luft™ så kommer jag Må Bättre™ men det är så fkn kallt idag har ingen lust att gå ut alls så guess i'll just lie here
14 okt, 2016 18:17 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Aaarghh.
För mycket ADD idag. Ger upp att fungera utan medicin. Gah. 17 okt, 2016 14:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Åker inte till Kodachis träff idag heller. /: Kan typ inte vägen och det är jätteläskigt att vara själv där. Känner ingen ...
17 okt, 2016 16:43 |
|
Borttagen
|
Vi ska få resultat från tentan idag och jag vill bara spy snälla snälla jag vill verkligen inte göra om den
19 okt, 2016 11:26 |
|
Magic Dragon
Elev |
vilken mysig dag idag.
Har för det mesta tagit det lugnt idag. Har också sovit mycket och hunnit baka.. It is my life ![]()
19 okt, 2016 23:52 |
|
Borttagen
|
Examination: 20 minuters samtal i webcam. FY. FAN. 20 okt, 2016 09:50 |
|
Borttagen
|
fyfan vilken början på höstlovet. ens bästa vän went back to the mentalsjukhus och jag har inte sovit ett piss på två nätter såklart. har ingen aptit och har blivit sjuk. mamma ställer en massa frågor och jag orkar inte svara. mitt huvud känns tungt. jag och två vänner gick för att hämta lite saker från kompisen i sjukhusets hus. hennes mamma grät. mina två andra vänner som jag var med idag bråkade och en började gråta (de har gjort sams nu tho tack och lov).
nu ska jag dricka varmt och se på serier och försöka att inte tänka så mycket 20 okt, 2016 19:13 |
|
Magic Dragon
Elev |
20 okt, 2016 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen