Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
♥ ♥ ♥
Kanske kan hjälpa lite för oss som har svårt att prata om jobbiga saker för vår kurator/psykolog/terapeut ♥ 4 okt, 2016 18:03 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 okt, 2016 19:58 |
|
Magic Dragon
Elev |
4 okt, 2016 22:40 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 okt, 2016 18:56 |
|
Borttagen
|
Orkar inte må såhär dåligt, känner mig för trasig för.. allt. 6 okt, 2016 16:37 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 7 okt, 2016 17:42 |
|
Borttagen
|
Fredagen. I fredags var det meningen att jag skulle vara hemma och fixa klart några uppgifter egentligen. En som flyttade in i porten bredvid för några veckor sedan hörde av sig och frågade om jag ville komma över på "ett glas." Tanken var att jag skulle gå dit en stund och sen gå hem igen. Efter några timmar sitter vi på deras golv och spelar spel och lyssnar på musik istället. Dom som var där undrade om jag ville följa med på en fest några kvarter bort hos några ingen av dem egentligen kände, så jag tänkte att jag följer med en liten stund och -sen- går jag hem. Såklart råkade vi hamna hos en tjej som jag kysste på en fest för några månader sedan, efter den natten har jag varken pratat eller träffat henne. Hon ser mig komma in genom dörren, pekar på mig och vill prata på balkongen och jag kände bara direkt att vi nog inte skulle ha gått dit. 1. Hon var arg och sa att hon kände sig sårad över att hon försökt kontakta mig och jag inte svarat. (hennes kontaktförsök var att lägga till mig på facebook, skicka ett hej, och efter att jag inte hade svarat på två timmar så tog hon bort mig igen.. ) det hela var bara obehagligt märkligt och överdrivet. Hon sa att den där kyssen hade betytt mer för henne än bara en kyss för att vi hade pratat så länge efter. Sen vände hon helt plötsligt och blev glad igen, och ville pussas..(???) Jag går en sväng till hallen där mina vänner var och det bara smäller till från köket, jag glider in i klädkammeren och ser hur flera av tjejerna i lägenheten har börjat slåss och ligger i en hög på golvet. Drar varandra i håret, gråter, saker flyger runt.. Jag säger till dem jag är med att "okey.. NU går vi ifrån det här crazy town till ställe".. När jag sen gick ut från hennes garderob hade alla tjejerna blivit vänner igen och satt och kramades i klungor. Sedan skulle någon spela upp en låt och alla skulle vara tysta. Det går några minuter innan -nästa- bråk bryter ut.. alla står upp i rummet och skriker på varandra.. Och jag bara.. "NU... är det dags att gå härifrån".. sen åkte vi.. Kontentan. 1. Följ inte med okända människor ut. 2. Don't kiss crazy people. 3. Börja handla i en annan affär, # I'm a solving-problem-ninja. 9 okt, 2016 15:53 |
|
Minihäst
Elev |
wow jag suger
another day, another slay 9 okt, 2016 19:46 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Minihäst: wow jag suger Varför säger du så? Du suger inte Du får en muntra upp kram av mig! 9 okt, 2016 19:47 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Åh, tack♥Skrivet av Minihäst: wow jag suger Varför säger du så? Du suger inte Du får en muntra upp kram av mig! another day, another slay 9 okt, 2016 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen