Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1925 1926 1927 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


♥ ♥ ♥



Kanske kan hjälpa lite för oss som har svårt att prata om jobbiga saker för vår kurator/psykolog/terapeut ♥

4 okt, 2016 18:03

Borttagen

Avatar



Spoiler:
Tryck här för att visa!jag mår skit dåligt och jag klarar inte av det här mer. jag måste tvinga mig själv till skolan vrje dag och jag skulle ge vad som helst för att slippa vara där. jag önskar att jag kunde komm in på en annan skola nu för att slippa mina "vänner" dom får mig att må skit och pratar aldrig med mig. de bryr sig f*n inte ens om jag gråter. de frågar aldrig mig om jag är okej. de påpekar inte ens att jag inte äter. men om någon av de är typ trött eller går ett halft steg bakom dom andra gör dom världens största sak av det och frågar om den är okej. jag går alltid själv och dom bryr sig inte. de tittar inte ens på mig längre. jag har fkn gråtit i skolan och de brydde sig inte. mina betyg sjunker gen och jag klarar inte av mer.

4 okt, 2016 19:58

Magic Dragon
Elev

Avatar


HATAR INSTAGRAM

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

4 okt, 2016 22:40

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!jag är så trött på honom lol

idk jag crushade på honom förra terminen men under sommarlovet insåg jag att han är så elak mot mig??? fast nu är han typ inte det längre idk och jag ??? pratar ??? ju med honom och alla är så på om det och är så jävla involverade och har literally skrikit åt oss att vi ska ligga lmao ursäkta????
men han är likadan med andra också??? s & l & till och med w ibland??? så även om han kanske """visar""" att han gillar mig mest så beter han ju sig inte som att han gillar bara mig och jag blir så t r ö t t kan han bara ......... idk sluta ....... lmao antingen så gillar han bara mig eller så får han s l u t a jag vill inte vara en av fyra som han gillar euwww

5 okt, 2016 18:56

Borttagen

Avatar



Orkar inte må såhär dåligt, känner mig för trasig för.. allt.


6 okt, 2016 16:37

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!"ni borde förlora oskulden till varandra nu"

1 oskuld är socialt konstruerat & till för att shamea tjejer och deras sexualitet 2 vad fan har du med oss att göra lmao literally @ alla s l u t a b r y e r jag blir så trött

7 okt, 2016 17:42

Borttagen

Avatar



Fredagen.

I fredags var det meningen att jag skulle vara hemma och fixa klart några uppgifter egentligen. En som flyttade in i porten bredvid för några veckor sedan hörde av sig och frågade om jag ville komma över på "ett glas."
Tanken var att jag skulle gå dit en stund och sen gå hem igen.
Efter några timmar sitter vi på deras golv och spelar spel och lyssnar på musik istället.
Dom som var där undrade om jag ville följa med på en fest några kvarter bort hos några ingen av dem egentligen kände, så jag tänkte att jag följer med en liten stund och -sen- går jag hem.

Såklart råkade vi hamna hos en tjej som jag kysste på en fest för några månader sedan, efter den natten har jag varken pratat eller träffat henne.
Hon ser mig komma in genom dörren, pekar på mig och vill prata på balkongen och jag kände bara direkt att vi nog inte skulle ha gått dit.
1. Hon var arg och sa att hon kände sig sårad över att hon försökt kontakta mig och jag inte svarat. (hennes kontaktförsök var att lägga till mig på facebook, skicka ett hej, och efter att jag inte hade svarat på två timmar så tog hon bort mig igen.. ) det hela var bara obehagligt märkligt och överdrivet.
Hon sa att den där kyssen hade betytt mer för henne än bara en kyss för att vi hade pratat så länge efter.
Sen vände hon helt plötsligt och blev glad igen, och ville pussas..(???)

Jag går en sväng till hallen där mina vänner var och det bara smäller till från köket, jag glider in i klädkammeren och ser hur flera av tjejerna i lägenheten har börjat slåss och ligger i en hög på golvet. Drar varandra i håret, gråter, saker flyger runt..
Jag säger till dem jag är med att "okey.. NU går vi ifrån det här crazy town till ställe"..
När jag sen gick ut från hennes garderob hade alla tjejerna blivit vänner igen och satt och kramades i klungor.

Sedan skulle någon spela upp en låt och alla skulle vara tysta. Det går några minuter innan -nästa- bråk bryter ut.. alla står upp i rummet och skriker på varandra..
Och jag bara.. "NU... är det dags att gå härifrån"..

sen åkte vi..

Kontentan.
1. Följ inte med okända människor ut.
2. Don't kiss crazy people.
3. Börja handla i en annan affär,

# I'm a solving-problem-ninja.

9 okt, 2016 15:53

Minihäst
Elev

Avatar


wow jag suger

another day, another slay

9 okt, 2016 19:46

LunaLovegood123
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Minihäst:
wow jag suger

Varför säger du så?
Du suger inte
Du får en muntra upp kram av mig!

9 okt, 2016 19:47

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Minihäst:
wow jag suger

Varför säger du så?
Du suger inte
Du får en muntra upp kram av mig!
Åh, tack♥

another day, another slay

9 okt, 2016 19:48

1 2 3 ... 1925 1926 1927 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.