Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magic Dragon
Elev |
30 sep, 2016 18:46 |
|
Borttagen
|
Exsemet runt ögonen idag är så röda att och spritt sig så jag ser ut som en panda xD
Har även fått tillbaka mina magbesvär. Igen. Jag trodde att det hade försvunnit föralltid (som vanligt) men den kommer alltid tillbaka. Har haft det hela mitt liv. Det är så obehagligt att känna av gaserna som rör sig i tarmarna och det värsta är när de fastnar i någon ficka för det "klickar" till när gasen tar sig vidare och det gör ont och är riktigt obehagligt. ;_; varför ska jag få så mycket besvär nu när det har börjat kosta att uppsöka läkare? 30 sep, 2016 23:42 |
|
Aydane
Elev |
Kom precis hem från jobbet. Usch, är så jäkla trött på att jobba helgnätter...
1 okt, 2016 05:52 |
|
thecellabration
Elev |
min inloggning på elevcentralen har blivit spärrad????? haha tänk om jag inte hade tappat all motivation i slutet av juni och faktiskt hade blivit klar med mitt fkn körkort i sommar som jag tänkte :^)
nu kan jag inte boka körlektioner???? jag har probably tappat all min progress?????? kommer jag behöva göra om all teori jag Vill Inte jag ger upp 1 okt, 2016 09:04 |
|
Borttagen
|
Jag ska på lägenhetsvisning på onsdag. Den är min om jag vill ha den. Är så jävla trött på att bo i kollektiv och aldrig få någon lugn och ro (är ju i fred på mitt rum men ljuden kommer jag inte ifrån). Slippa stressa i köket, kunna göra vad jag vill när jag vill. Slippa klämma ihop mig och mina saker.
Kan nästan aldrig slappna av i mitt eget hem nu, det är skitjobbigt. Inflyttning är inte förrän i januari men bara att veta att helvetet har ett slut kommer göra att det känns lättare. Och det finns bra saker här också jag kan uppskatta desto mer den sista tiden. Min bästa vän bor här ♥ Kommer att sakna att bo med honom. Dock inte de andra, trivs inte alls med de andra här. Vi klickar inte överhuvudtaget. 1 okt, 2016 10:02 |
|
Midaxz
Elev |
Faan. Ville gå på pride, men kan verkligen inte. Min binder funkar inte, den e ren skit och har varit det ända från första böfjan. Klarar verkligen inte av att visa mig i sånna sammanhang som det monster jag är just nu, jag är så äcklad av min kropp. Jag har ingen pride..
I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 1 okt, 2016 13:06 |
|
Borttagen
|
Bara för att jag satt med hörlurar på så kollapsade min pappa på golvet för att han inte blev insläppt i tid och kunde få det han behövde. Känns bara så jävla hemskt att folk ska behöva kollapsa för att jag sitter och glömmer bort tid och rum helt inne i mitt egna. Usch. 1 okt, 2016 14:21 |
|
Magic Dragon
Elev |
2 okt, 2016 21:29 |
|
Borttagen
|
Jag vill aldrig mer gå ut. 3 okt, 2016 07:52 |
|
Obliviate_
Elev |
sambon blir hämtad med ambulans om en timme. Hundarna blir ensamma. Jag ska jobba. Suck...
3 okt, 2016 12:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen