@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Klaestron: Sitter och dricker vin i min ensamhet. Det lät av någon anledning ganska tragiskt. =/ Jag ska också dricka vin ikväll.. men inte ensam tack och lov. Bästa vännen skulle komma hit men backade ut. Gillar inte att dricka ensam heller men var nyfiken på vinet jag köpt, inte provat det innan
24 jan, 2015 18:08 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Atira: Skrivet av Klaestron: Sitter och dricker vin i min ensamhet. Det lät av någon anledning ganska tragiskt. =/ Jag ska också dricka vin ikväll.. men inte ensam tack och lov. Bästa vännen skulle komma hit men backade ut. Gillar inte att dricka ensam heller men var nyfiken på vinet jag köpt, inte provat det innan Aha okej. Synd att din kompis inte dök upp. Var vinet gott då? 24 jan, 2015 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Var tittade ni nånstans?Så nu kommer jag aldrig mer våga flyga flygplan. :'DD Nejmen haha den var bra. C: 24 jan, 2015 18:24 |
|
Kim Potter
Elev |
24 jan, 2015 18:25 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Var tittade ni nånstans? Så nu kommer jag aldrig mer våga flyga flygplan. :'DD Nejmen haha den var bra. C: Hon tittade på swefilmer och jag såg på tvn då jag har säsongerna som boxar. Sen skypade vi och tittade ungefär samtidigt. x3
24 jan, 2015 18:27 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Atira: Skrivet av Klaestron: Sitter och dricker vin i min ensamhet. Det lät av någon anledning ganska tragiskt. =/ Jag ska också dricka vin ikväll.. men inte ensam tack och lov. Bästa vännen skulle komma hit men backade ut. Gillar inte att dricka ensam heller men var nyfiken på vinet jag köpt, inte provat det innan Aha okej. Synd att din kompis inte dök upp. Var vinet gott då? Japp! nästan lite för sött dock och hey, fick inviga ett nytt glas
24 jan, 2015 18:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Jag & min kompis bytte ytterkläder i fredags och trodde att alla skulle luras (om de såg oss bakifrån) men vi kind of glömde att jag är typ ett halvt huvud längre än henne, heh xD
24 jan, 2015 18:37 |
|
Chaemy
Elev |
24 jan, 2015 18:38 |
|
MizzNina
Elev |
Kära adlibris, jag vet att ni har studentrabatt på kurslitteratur just nu. Mycket trevligt, men jag behöver inte en bok om Svenska rikets lag, eller en bok om gymnasiekemi. Jag behöver "Looking for Information: A Survey of Research on Information Seeking, Needs, and Behavior", så varför är just den boken slut i lager? Och varför har ni inte plockat in den igen, för jag behöver den typ nu.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 jan, 2015 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Har precis varit på bio och sett Hobbit 3! Den var bra!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jan, 2015 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen