@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen.. Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D: Kan man säga generation, säger man inte årskull? :O *känner mig jobbig* Men ja, det sög att inte få datorer ;C hyperion Såhär står det när man försöker se HG på den sidan, You must create an account in order to STREAM or DOWNLOAD this movie. tyvärr :C 24 jan, 2015 17:07
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-24 kl. 17:10
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen.. Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D: Kan man säga generation, säger man inte årskull? :O *känner mig jobbig* Men ja, det sög att inte få datorer ;C haha kanske man gör xD Det har du rätt i...haha! blandade ihop orden Årskull jaa...jaa, vi va näst sista årskullen! ^^ Men eller huur D: framförallt när de som va två år yngre än mig hade datorer men inte vi D: 24 jan, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen.. Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D: Kan man säga generation, säger man inte årskull? :O *känner mig jobbig* Men ja, det sög att inte få datorer ;C haha kanske man gör xD Det har du rätt i...haha! blandade ihop orden Årskull jaa...jaa, vi va näst sista årskullen! ^^ Men eller huur D: framförallt när de som va två år yngre än mig hade datorer men inte vi D: Ja, för om ni var näst sista generationen som inte fick, så var de som fick datorer födda två decennier efter dig, typ tror jag 24 jan, 2015 17:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen.. Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D: Kan man säga generation, säger man inte årskull? :O *känner mig jobbig* Men ja, det sög att inte få datorer ;C haha kanske man gör xD Det har du rätt i...haha! blandade ihop orden Årskull jaa...jaa, vi va näst sista årskullen! ^^ Men eller huur D: framförallt när de som va två år yngre än mig hade datorer men inte vi D: Ja, för om ni var näst sista generationen som inte fick, så var de som fick datorer födda två decennier efter dig, typ tror jag ahaa hahha xD Jaa, det va ju lite...fel xD haha!! sorry, my bad xD 24 jan, 2015 17:18 |
|
Klaestron
Elev |
24 jan, 2015 17:30 |
|
Fellrendión
Elev |
24 jan, 2015 17:39 |
|
hyperion
Elev |
mtel Så är det inte för mig??
cawywell http://www.primewire.ag/watch-2755173-The-Hunger-Games-Mockingjay-Part-1-online-free , hur blir det om du går genom den länken? ![]()
24 jan, 2015 17:39 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Klaestron: Sitter och dricker vin i min ensamhet. Det lät av någon anledning ganska tragiskt. =/ Jag ska också dricka vin ikväll.. men inte ensam tack och lov. 24 jan, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Det kommer bara upp ett fönster där det står att jag måste göra ett konto..mtel Så är det inte för mig?? cawywell http://www.primewire.ag/watch-2755173-The-Hunger-Games-Mockingjay-Part-1-online-free , hur blir det om du går genom den länken? 24 jan, 2015 18:03 |
|
Chaemy
Elev |
24 jan, 2015 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen