Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19241 19242 19243 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
hyperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
^ Den finns ute på andra ställen dock!
VAR?!

primewire.ag bland annat
Vet du någon gratissida?

den är gratis?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

24 jan, 2015 15:59

Frivolt
Elev

Avatar


Imorgon är det söndag WEHOO!! Äntligen

24 jan, 2015 16:12

Borttagen

Avatar


Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen..
Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit..

24 jan, 2015 16:23

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen..
Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit..


Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D:

24 jan, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen..
Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit..


Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D:


Hahah men dem är ändå ganska onödiga då lärarna knappt fattar hur dem fungerar så vi behöver knappt använda dem i skolan xD

24 jan, 2015 16:29

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen..
Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit..


Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D:


Hahah men dem är ändå ganska onödiga då lärarna knappt fattar hur dem fungerar så vi behöver knappt använda dem i skolan xD


haha åååh! då förstår jag xD Ja, det e ju lite onödigt isf x) Är ju bra om man typ ska göra arbeten eller så ^^

24 jan, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
^ Den finns ute på andra ställen dock!
VAR?!

primewire.ag bland annat
Vet du någon gratissida?

den är gratis?
Men man behöver ju ange kontonummer för att få registrera sig.

24 jan, 2015 16:37

hyperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
^ Den finns ute på andra ställen dock!
VAR?!

primewire.ag bland annat
Vet du någon gratissida?

den är gratis?
Men man behöver ju ange kontonummer för att få registrera sig.

du behöver inte registrera dig någonting, bara att söka på filmen du vill se så får du massa länkar. och när jag klickar på att registrera mig så står det dessutom att det är gratis och ingenstans där en ska fylla i kontonummer....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

24 jan, 2015 16:46

cikki
Elev

Avatar


Min youtubevideo laddas upp och jag är skräckslagen~

24 jan, 2015 16:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hyperion:
^ Den finns ute på andra ställen dock!
VAR?!

primewire.ag bland annat
Vet du någon gratissida?

den är gratis?
Men man behöver ju ange kontonummer för att få registrera sig.

du behöver inte registrera dig någonting, bara att söka på filmen du vill se så får du massa länkar. och när jag klickar på att registrera mig så står det dessutom att det är gratis och ingenstans där en ska fylla i kontonummer....
Skumt, får kolla runt lite mer.

24 jan, 2015 16:48

1 2 3 ... 19241 19242 19243 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.