@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
24 jan, 2015 15:59 |
|
Frivolt
Elev |
Imorgon är det söndag
24 jan, 2015 16:12 |
|
Borttagen
|
Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen..
Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. 24 jan, 2015 16:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen.. Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D: 24 jan, 2015 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen.. Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D: Hahah men dem är ändå ganska onödiga då lärarna knappt fattar hur dem fungerar så vi behöver knappt använda dem i skolan xD 24 jan, 2015 16:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Hur tänkte dom när dom gav oss datorer att plugga med egentligen.. Åh titta mugglis.. och tumblr.. och youtube.. spotify.. åh kolla weheartit.. Vi fick aldrig datorer av skolan D: tror vi var näst sista generationen som inte fick D: Det kändes lite...trist D: Hahah men dem är ändå ganska onödiga då lärarna knappt fattar hur dem fungerar så vi behöver knappt använda dem i skolan xD haha åååh! då förstår jag xD Ja, det e ju lite onödigt isf x) Är ju bra om man typ ska göra arbeten eller så ^^ 24 jan, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
24 jan, 2015 16:37 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men man behöver ju ange kontonummer för att få registrera sig. du behöver inte registrera dig någonting, bara att söka på filmen du vill se så får du massa länkar. och när jag klickar på att registrera mig så står det dessutom att det är gratis och ingenstans där en ska fylla i kontonummer.... ![]()
24 jan, 2015 16:46 |
|
cikki
Elev |
Min youtubevideo laddas upp och jag är skräckslagen~
24 jan, 2015 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skumt, får kolla runt lite mer.Skrivet av Borttagen: Men man behöver ju ange kontonummer för att få registrera sig. du behöver inte registrera dig någonting, bara att söka på filmen du vill se så får du massa länkar. och när jag klickar på att registrera mig så står det dessutom att det är gratis och ingenstans där en ska fylla i kontonummer.... 24 jan, 2015 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen