@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Funderar på att fara till Gotland i sommar, o hälsa på min kompis! men då blir det inget multicon.... D: Be din kompis från Gotland gå på multicon med dig? Shit, på tal om Gotland så hade någon lagt upp en fejkartikel där det stod " Putin köper sommarhus på Gotland", höll på att sätta kaffet i halsen där ett tag eftersom jag gärna inte delar ö med honom, även om det rör sig om några veckor varje sommar. haha hade ju varit något men det är ju bara den lilla detaljen att jag vill besöka Gotland också Hhahahahhha omg xD xD Herreguuud!! Skönt att det bara va fejk, hade dött om han gjort det xD Go for it! Gotland är mysigt och roligare på sommaren... ja fy.. jag hade tyckt att det hade varit riktigt obehagligt att ha den mannen så tätt inpå. Men eller hur! Va där typ sommaren 2013 tror jag! Och det var helt underbart fantastiskt Hahah men eller hur! Jag med 24 jan, 2015 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Haha ja, samma här^^Längtar så mycket efter multicon! I år hoppas jag att jag har blivit mindre blyg ^^ 24 jan, 2015 14:53 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: VAR?! ^ Den finns ute på andra ställen dock! primewire.ag bland annat ![]()
24 jan, 2015 15:00 |
|
Fellrendión
Elev |
24 jan, 2015 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Shipnamnen i The Hunger Games är inte så jättefina. Peeta+Katniss=Peeniss Peeta+Finnick=Feeta Hahahah xD Me like peeniss. O_o 24 jan, 2015 15:16 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Shipnamnen i The Hunger Games är inte så jättefina. Peeta+Katniss=Peeniss Peeta+Finnick=Feeta Hahahah xD Me like peeniss. O_o Jag är mer för Feeta. xD
24 jan, 2015 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag shipar föräldrarna jag :3 Peeniss är dock ett skumt shipnamn..Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Shipnamnen i The Hunger Games är inte så jättefina. Peeta+Katniss=Peeniss Peeta+Finnick=Feeta Hahahah xD Me like peeniss. O_o Jag är mer för Feeta. xD 24 jan, 2015 15:21 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Min kompis mamma har en egen frisörsalong och jag lär två av mina kompisar färga och klippa mitt hår.
VET NI HUR COOLT DET BLEV? Men det blir inte lika coolt på bild :c
24 jan, 2015 15:22 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag hörde faktiskt den här versionen av The Hanging Tree före den officiella. Vet inte riktigt vilken jag gillar mest för de är vääääldigt olika men den här är väldigt bra i alla fall. Jag hittade precis en musikvideo som någon gjort av den versionen (det är alltså inte de som gjort låten som gjort videon).
24 jan, 2015 15:32 |
|
Borttagen
|
24 jan, 2015 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen