@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tittar på Perfect Sisters bc Georgie men den är pausad nu och jag vet inte om jag vill fortsätta </3 Spoiler: Tryck här för att visa! Jag kommer aldrig att kunna se den.
24 jan, 2015 13:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tittar på Perfect Sisters bc Georgie men den är pausad nu och jag vet inte om jag vill fortsätta </3 Spoiler: Tryck här för att visa! Vart ser du? 24 jan, 2015 13:42 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag såg på youtube, men jag tyckte filmen var väldigt bra! Vissa delar var hemska (okej, de flesta) men det var en väldigt bra film!Skrivet av Borttagen: Jag tittar på Perfect Sisters bc Georgie men den är pausad nu och jag vet inte om jag vill fortsätta </3 Spoiler: Tryck här för att visa! Vart ser du?
24 jan, 2015 13:51 |
|
Klaestron
Elev |
Äntligen en dag där både jag och bästa vännen har ork och tid att umgås! Han jobbar allt för mycket på helgerna!
24 jan, 2015 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Jag såg på youtube, men jag tyckte filmen var väldigt bra! Vissa delar var hemska (okej, de flesta) men det var en väldigt bra film! Skrivet av Borttagen: Jag tittar på Perfect Sisters bc Georgie men den är pausad nu och jag vet inte om jag vill fortsätta </3 Spoiler: Tryck här för att visa! Vart ser du? Är den läskig? På vissa sidor står det "Horror", men på IMDB står det "thriller, crime, drama" - många sidor är duktiga på att slänga ur sig horror tycker jag 24 jan, 2015 14:31 |
|
Frivolt
Elev |
Funderar på att fara till Gotland i sommar, o hälsa på min kompis! men då blir det inget multicon.... D:
24 jan, 2015 14:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Funderar på att fara till Gotland i sommar, o hälsa på min kompis! men då blir det inget multicon.... D: Be din kompis från Gotland gå på multicon med dig? Shit, på tal om Gotland så hade någon lagt upp en fejkartikel där det stod " Putin köper sommarhus på Gotland", höll på att sätta kaffet i halsen där ett tag eftersom jag gärna inte delar ö med honom, även om det rör sig om några veckor varje sommar. 24 jan, 2015 14:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Funderar på att fara till Gotland i sommar, o hälsa på min kompis! men då blir det inget multicon.... D: Be din kompis från Gotland gå på multicon med dig? Shit, på tal om Gotland så hade någon lagt upp en fejkartikel där det stod " Putin köper sommarhus på Gotland", höll på att sätta kaffet i halsen där ett tag eftersom jag gärna inte delar ö med honom, även om det rör sig om några veckor varje sommar. haha hade ju varit något men det är ju bara den lilla detaljen att jag vill besöka Gotland också Hhahahahhha omg xD xD Herreguuud!! Skönt att det bara va fejk, hade dött om han gjort det xD 24 jan, 2015 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Funderar på att fara till Gotland i sommar, o hälsa på min kompis! men då blir det inget multicon.... D: Be din kompis från Gotland gå på multicon med dig? Shit, på tal om Gotland så hade någon lagt upp en fejkartikel där det stod " Putin köper sommarhus på Gotland", höll på att sätta kaffet i halsen där ett tag eftersom jag gärna inte delar ö med honom, även om det rör sig om några veckor varje sommar. haha hade ju varit något men det är ju bara den lilla detaljen att jag vill besöka Gotland också Hhahahahhha omg xD xD Herreguuud!! Skönt att det bara va fejk, hade dött om han gjort det xD Go for it! Gotland är mysigt och roligare på sommaren... ja fy.. jag hade tyckt att det hade varit riktigt obehagligt att ha den mannen så tätt inpå. 24 jan, 2015 14:49 |
|
cikki
Elev |
Längtar så mycket efter multicon! I år hoppas jag att jag har blivit mindre blyg ^^
24 jan, 2015 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen