Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19236 19237 19238 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Kan det inte bli den trettonde snart...?


Det tycker jag också D: tycker tiden kan snabba på en aning, typ spola fram till den 13:e D:


Ja... och så hoppas jag i alla fall att det blir värt de jävla 320 kronor som jag inte har. Men jag behöver medicin, kan inte leva såhär just nu, och det blir bara sämre.

23 jan, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


så skönt att få sova. tänker inte lämna min säng på hela helgen. (ok det kommer jag nog göra men du fattar)

23 jan, 2015 20:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan det inte bli den trettonde snart...?
Varför så bråttom?


Because I need help. Och medicin.
Vill du berätta? Du kan skicka en uggla om du vill prata om det privat.

23 jan, 2015 20:07

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Kan det inte bli den trettonde snart...?


Det tycker jag också D: tycker tiden kan snabba på en aning, typ spola fram till den 13:e D:


Ja... och så hoppas jag i alla fall att det blir värt de jävla 320 kronor som jag inte har. Men jag behöver medicin, kan inte leva såhär just nu, och det blir bara sämre.


Ja, det måste det bli!! Alltså måste, annars kommer jag och talar om för dom att de gör bäst i att hjälpa dig annars så blir det synd om dom! PUNKT!

Precis, de borde fatta lixom!! Nu jäklar!!

23 jan, 2015 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan det inte bli den trettonde snart...?
Varför så bråttom?


Because I need help. Och medicin.
Vill du berätta? Du kan skicka en uggla om du vill prata om det privat.


Det är lugnt, det är mer att jag väntar på att få gå till en ny psykiatriker (har flyttat för några månader sen och sånt tar tid tyvärr...) och jag mår bara sämre och sämre. Måste få antipsykotiskt bland annat, men eftersom det är ny läkare så kommer de kolla alla mediciner etc. Det är jobbigt att vänta när man inte mår bra. Men det är inte lång tid kvar nu egentligen.

___________________

Frivolt
Vi får se! Men fredagar den trettonde brukar vara mina lyckodagar, så hoppas det blir bra. Det blir ju också intressant att se vad läkaren har att säga, då jag fick höra lite intressanta grejer på bedömningsmötet...

23 jan, 2015 20:13

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Frivolt
Vi får se! Men fredagar den trettonde brukar vara mina lyckodagar, så hoppas det blir bra. Det blir ju också intressant att se vad läkaren har att säga, då jag fick höra lite intressanta grejer på bedömningsmötet...


Åh! ja, då måste det ju gå bra
åh, tell me!! ♥ (Uggla eller fb)

23 jan, 2015 20:18

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.ohmagif.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F06%2Fowl-rotating-head-360.gif

Haha c;

Min klasskamrat skulle blivit asrädd, hon har fobi för ugglor. cx
#factoftheday

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

23 jan, 2015 20:28

Borttagen

Avatar


ERA JÄVLA FUCKING GLASÖGON, NI ÄR FÖRSTÅS TVUNGNA ATT GÅ SÖNDER JUST NU???

23 jan, 2015 21:06

Borttagen

Avatar


snälla skriv.. bara. ugh

23 jan, 2015 21:29

Kim Potter
Elev

Avatar


Känslan när man vet att det är lördag imorgon ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

23 jan, 2015 22:11

1 2 3 ... 19236 19237 19238 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.