@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Är förkyld igen och lite trött efter jobbet. Är man snart 25år är det helt klart godkänt att äta chips istället för middag! So unhealthy! Krya på dig! Och ja, det är självklart att det är godkänt att äta chips istället för middag! Gjorde det själv häromdagen, fast p.g.a annat. Får se om jag har energi för något mer mättande om en stund kanske... *snörvel* hatar dessa återkommande förkylningar! Ja, förkylningar är real pain in the ass ;___; Hoppas iaf du kan få i dig något mer sen! 23 jan, 2015 19:01 |
|
illusionofcool
Elev |
Jag har precis rensat ut min vänlistan...
...och mår hemskt "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 23 jan, 2015 19:06 |
|
Luna Chang
Elev |
23 jan, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
En av låtarna jag "snodde" från Rikards lista. Jag älskar den. 23 jan, 2015 19:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
23 jan, 2015 19:30 |
|
Fortunia
Elev |
23 jan, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
Kan det inte bli den trettonde snart...?
23 jan, 2015 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varför så bråttom?Kan det inte bli den trettonde snart...? 23 jan, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför så bråttom? Kan det inte bli den trettonde snart...? Because I need help. Och medicin. 23 jan, 2015 20:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan det inte bli den trettonde snart...? Det tycker jag också D: tycker tiden kan snabba på en aning, typ spola fram till den 13:e D: 23 jan, 2015 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen