Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19235 19236 19237 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Är förkyld igen och lite trött efter jobbet. Är man snart 25år är det helt klart godkänt att äta chips istället för middag! So unhealthy!


Krya på dig! Och ja, det är självklart att det är godkänt att äta chips istället för middag!
Gjorde det själv häromdagen, fast p.g.a annat.


Får se om jag har energi för något mer mättande om en stund kanske... *snörvel* hatar dessa återkommande förkylningar! (lätt värt att frossa onyttigheter oavsett anledning)


Ja, förkylningar är real pain in the ass ;___;
Hoppas iaf du kan få i dig något mer sen!

23 jan, 2015 19:01

illusionofcool
Elev

Avatar


Jag har precis rensat ut min vänlistan...
...och mår hemskt

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 jan, 2015 19:06

Luna Chang
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2Fbde154e0ff3199f0ea7186abdd86067b%2Ftumblr_nim5cja8QY1qewacoo2_540.jpg

Hej

23 jan, 2015 19:06

Borttagen

Avatar




En av låtarna jag "snodde" från Rikards lista. Jag älskar den.

23 jan, 2015 19:17

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


är nu anmäld till Multicon :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

23 jan, 2015 19:30

Fortunia
Elev

Avatar


Blueberry muffin te är jättegott! godare än jag trodde (även om det inte smakar blåbärsmuffins)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXuNBTGo.gif

23 jan, 2015 19:40

Borttagen

Avatar


Kan det inte bli den trettonde snart...?

23 jan, 2015 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan det inte bli den trettonde snart...?
Varför så bråttom?

23 jan, 2015 19:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan det inte bli den trettonde snart...?
Varför så bråttom?


Because I need help. Och medicin.

23 jan, 2015 20:01

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan det inte bli den trettonde snart...?


Det tycker jag också D: tycker tiden kan snabba på en aning, typ spola fram till den 13:e D:

23 jan, 2015 20:03

1 2 3 ... 19235 19236 19237 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.