@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MTEL Dags att skaffa folk! Vi var faktiskt ett gäng som bombade kanal 5 med brev om att Sailor Moon skulle börja sändas igen. It did 23 jan, 2015 16:46 |
|
Frivolt
Elev |
Jag längtar till söndag D:
(John Barrowmans radioprogram) D: Ge mig söndag nuuuuu D: 23 jan, 2015 17:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Frivolt: Känns väldigt konstigt att det är mer snö i Stockholm än vad det är här (Umeå) D: Har hört att Stockholm är lite kaos.... Chaufförerna på jobbet ringer och meddelar att de inte kan leverera till våra kunder för att de sitter fast i ett dike med lastbilarna
23 jan, 2015 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay? Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p Spoiler: Tryck här för att visa! 23 jan, 2015 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay? Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p Spoiler: Tryck här för att visa! Äh, jag laddar satan själv ;D har bara hittat kassa stream ;C 23 jan, 2015 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay? Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p Spoiler: Tryck här för att visa! Äh, jag laddar satan själv ;D har bara hittat kassa stream ;C Då kan det ju bero på att den inte släppts på DVD än.. Bästa kvaliten är ju när den är rippad från dvdn ^^ Upptäckte swefilmer för bara ett litet tag sen och herreminje vad många filmer 23 jan, 2015 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay? Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p Spoiler: Tryck här för att visa! Äh, jag laddar satan själv ;D har bara hittat kassa stream ;C Då kan det ju bero på att den inte släppts på DVD än.. Bästa kvaliten är ju när den är rippad från dvdn ^^ Upptäckte swefilmer för bara ett litet tag sen och herreminje vad många filmer Många filmer där har sjuukt dålig kvalitet! Jag tror att det var Pirates of the carribean 2 som jag inte ens kunde se xD Och sen ligger filmer med typ 1-2 i Imdb-betyg 23 jan, 2015 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet ni något riktigt bra nedladdningsställe för Mockingjay?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay? Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p Spoiler: Tryck här för att visa! Äh, jag laddar satan själv ;D har bara hittat kassa stream ;C 23 jan, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
cawywell, nej tyvärr.. Jag misstänker att det inte kommer finnas någon med bra kvalité förrän i mars någongång eftersom det är då DVDn släpps.. För att det ska gå och ladda ner den så måste ju någon ha laddat upp den..
23 jan, 2015 17:40 |
|
Ginny00
Elev |
Hade geografiprov idag.
Åhh vad jag är glad att det är över! Tycker det är så tråkigt 23 jan, 2015 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen