Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19233 19234 19235 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MTEL Dags att skaffa folk!



Vi var faktiskt ett gäng som bombade kanal 5 med brev om att Sailor Moon skulle börja sändas igen. It did

23 jan, 2015 16:46

Frivolt
Elev

Avatar


Jag längtar till söndag D:
(John Barrowmans radioprogram) D: Ge mig söndag nuuuuu D:



23 jan, 2015 17:07

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Känns väldigt konstigt att det är mer snö i Stockholm än vad det är här (Umeå) D:



Har hört att Stockholm är lite kaos.... Chaufförerna på jobbet ringer och meddelar att de inte kan leverera till våra kunder för att de sitter fast i ett dike med lastbilarna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

23 jan, 2015 17:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay?

Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p


Spoiler:
Tryck här för att visa!Finns det ens ute bra versioner än? Som inte är camade från biografen? x) Har för mig att det iaf inte brukar vara värt att ladda ner filmer förrän de har släppts på dvd. usch vad jag är olaglig..

23 jan, 2015 17:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay?

Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p


Spoiler:
Tryck här för att visa!Finns det ens ute bra versioner än? Som inte är camade från biografen? x) Har för mig att det iaf inte brukar vara värt att ladda ner filmer förrän de har släppts på dvd. usch vad jag är olaglig..


Äh, jag laddar satan själv ;D
har bara hittat kassa stream ;C

23 jan, 2015 17:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay?

Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p


Spoiler:
Tryck här för att visa!Finns det ens ute bra versioner än? Som inte är camade från biografen? x) Har för mig att det iaf inte brukar vara värt att ladda ner filmer förrän de har släppts på dvd. usch vad jag är olaglig..


Äh, jag laddar satan själv ;D
har bara hittat kassa stream ;C


Då kan det ju bero på att den inte släppts på DVD än.. Bästa kvaliten är ju när den är rippad från dvdn ^^
Upptäckte swefilmer för bara ett litet tag sen och herreminje vad många filmer Såg Pokémon 1 där

23 jan, 2015 17:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay?

Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p


Spoiler:
Tryck här för att visa!Finns det ens ute bra versioner än? Som inte är camade från biografen? x) Har för mig att det iaf inte brukar vara värt att ladda ner filmer förrän de har släppts på dvd. usch vad jag är olaglig..


Äh, jag laddar satan själv ;D
har bara hittat kassa stream ;C


Då kan det ju bero på att den inte släppts på DVD än.. Bästa kvaliten är ju när den är rippad från dvdn ^^
Upptäckte swefilmer för bara ett litet tag sen och herreminje vad många filmer Såg Pokémon 1 där


Många filmer där har sjuukt dålig kvalitet! Jag tror att det var Pirates of the carribean 2 som jag inte ens kunde se xD
Och sen ligger filmer med typ 1-2 i Imdb-betyg

23 jan, 2015 17:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Ska vi börja mailbomba swefilm om Mockingjay?

Typ "SKYYYNDA" "NUUU" "LÄGG UPPP" :p


Spoiler:
Tryck här för att visa!Finns det ens ute bra versioner än? Som inte är camade från biografen? x) Har för mig att det iaf inte brukar vara värt att ladda ner filmer förrän de har släppts på dvd. usch vad jag är olaglig..


Äh, jag laddar satan själv ;D
har bara hittat kassa stream ;C
Vet ni något riktigt bra nedladdningsställe för Mockingjay?

23 jan, 2015 17:34

Borttagen

Avatar


cawywell, nej tyvärr.. Jag misstänker att det inte kommer finnas någon med bra kvalité förrän i mars någongång eftersom det är då DVDn släpps.. För att det ska gå och ladda ner den så måste ju någon ha laddat upp den..

23 jan, 2015 17:40

Ginny00
Elev

Avatar


Hade geografiprov idag.
Åhh vad jag är glad att det är över! Tycker det är så tråkigt

23 jan, 2015 17:56

1 2 3 ... 19233 19234 19235 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.