Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19229 19230 19231 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
...jag och Luu ska börja göra vloggar. ;___;
Vill du inte det?

22 jan, 2015 18:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill gärna köpa en jättebra bok som födelsedags present till mig själv men tyvärr är jag pank. x)


Know the feeling... fast jag vill köpa teaterbiljett i födelsedagspresent till mig själv, men samma problem här, pank.


Haha, egentligen är jag pank eftersom jag har lagt min månadspeng på böcker xD Hoppas du kan gå på teater snart ändå! ^^


Värt det ju! ^^ jag köpte böcker, julklappar, och mest mat typ... *vuxenpoäng*

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
...jag och Luu ska börja göra vloggar. ;___;
Vill du inte det?


Både ja och nej... jag vill, men hatar min röst och min svenska

22 jan, 2015 19:21

Luna Chang
Elev

Avatar


Min lillasyster är SÅ irriterad på mig just nu xD

Hej

22 jan, 2015 19:23

Nordanhym
Elev

Avatar


Kanske borde skriva en HP OneShot?
Hmm... Bara för att få skriva liksom, låta fantasin flöda och bara få lite utlopp för allt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

22 jan, 2015 19:27

Borttagen

Avatar


Har haft lite svårt att få kontakt med den nya killen i kollektivet, har inte hittat något att prata om liksom. Men nu ikväll hörde jag honom spela Doctor Who-introt så vi började prata om Doctor WHo :''D Yay!

22 jan, 2015 20:44

Bokmalen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bokmalen- gud vad jobbigt, vad handlar det om?
Om rymden. Just vår grupp ska ha om månen.

22 jan, 2015 20:45

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


satt och pratade om seremedykonserten i dag med en kompis då jag insåg hur fruktansvärt mycket jag saknar sanna1324567

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

22 jan, 2015 20:57

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av TheFifthMarauder:
satt och pratade om seremedykonserten i dag med en kompis då jag insåg hur fruktansvärt mycket jag saknar sanna1324567
Jag saknar dig extremt mycket också ...
... men vi träffas om några månader i alla fall!!!

22 jan, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


Sitter och laddar ner Mockingjay part 1 (Vet att man ej borde göra det men jag vill såå gärna se den)

22 jan, 2015 21:04

Luna Chang
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fb69106633bed898858040581668b2ec6%2Ftumblr_nfo04io4NP1u4nbmvo1_400.gif
yerAwizardThea
Det här är vi när vi ska dela säng.
Om du inte vet vem som är vem så tänk igen

Hej

22 jan, 2015 21:09

1 2 3 ... 19229 19230 19231 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.