@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Dra till Multicon vetja Alltså..... Det finns tre stora saker jag vill göra i sommar - Brännbollsyran, One Direction konsert och Multicon.... Jag vet inte ens om jag har råd, men jag vill så himla gärna!!! GAAH! SKA JAG?! ;O (1D är redan bestämt, det är de andra två som är sådär...skaa jag?! D: ) Ja jo men vill ju lika mkt de andra två D: 22 jan, 2015 17:39 |
|
cikki
Elev |
VARFÖR HAR JAG INTE SETT DEN HÄR TIDIGARE
22 jan, 2015 17:42 |
|
Fellrendión
Elev |
22 jan, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
Jag är med.
22 jan, 2015 17:50 |
|
Chaemy
Elev |
22 jan, 2015 17:50 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nepp xD Snapchat är kul. Kanske inte världens bästa app men helt okej i alla fall. "HELT OKEJ?!" Jag har försökt i haha, mer än en kvart med att försöka skicka olika meddelanden som bara avbryts hela tiden. >.< Kan vi inte prata här på Mugglis istället (genom uggla) + det drar på batteriet. Min mobil dör hela tiden. ._.
22 jan, 2015 17:58 |
|
potterflicka
Elev |
Fredag imorgon, såååå skönt :-D
Då ska jag äntligen få träffa pappa igen, och så kan jag spela Sims heeeeela helgen. 22 jan, 2015 17:59 |
|
Borttagen
|
...jag och Luu ska börja göra vloggar. ;___;
22 jan, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill gärna köpa en jättebra bok som födelsedags present till mig själv men tyvärr är jag pank. x) Know the feeling... fast jag vill köpa teaterbiljett i födelsedagspresent till mig själv, men samma problem här, pank. Haha, egentligen är jag pank eftersom jag har lagt min månadspeng på böcker xD Hoppas du kan gå på teater snart ändå! ^^ 22 jan, 2015 18:25 |
|
Fellrendión
Elev |
22 jan, 2015 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen