Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19227 19228 19229 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Tips på vad man kan äta för mat idag?
I värsta fall tar jag mig väl bort till McDonalds...

Orkar inte med mat som tar för lång tid xD

=) - just like themarauder

22 jan, 2015 16:37

Nordanhym
Elev

Avatar


To. Much. Monster. Energy. Overload!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5ml118KRf1rvwq31o1_500.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

22 jan, 2015 16:46

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det?


Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ?
Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme

Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll


Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen


Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå??
Jag är född i Frankrike, flyttade till Sverige när jag var typ 10-11, och nu har vi flyttat tillbaks för att mamma har fått ett väldigt bra jobb här.


Coolt. Frankrike verkar vara ett häftig land. Så du kan språket?

✩✩✩

22 jan, 2015 16:47

potterflicka
Elev

Avatar


Får alltid panik när lösenord inte funkar på första försöket och jag är säker på att jag har skrivit rätt, haha :-p

22 jan, 2015 16:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Saknar att prata med H@nna i telefon Även fast jag var tvungen att göra läxan var det sjukt kul xD♥


Vi kan göra det någon dag om du vill


Ja, gärna! Fast nu går det inte iaf xD♥

22 jan, 2015 16:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Saknar att prata med H@nna i telefon Även fast jag var tvungen att göra läxan var det sjukt kul xD♥


Vi kan göra det någon dag om du vill


Ja, gärna! Fast nu går det inte iaf xD♥


Nepp x)

22 jan, 2015 17:04

Borttagen

Avatar


...jag har en dålig dag, är allmänt förvirrad och vilse när det kommer till vissa grejer, men samtidigt vill jag dansa och sjunga? Har aldrig varit såhär "konstig".

Känns som att jag är allting på en gång.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Ska också försöka få i mig mat. Det är läskigt, men de senaste två, tre dagar, har jag bara fått i mig lite chips och lite chili con carne. Det skrämmer mig, för problemet är att jag inte ens är hungrig. Alls. Men det borde jag väl vara?

22 jan, 2015 17:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det?


Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ?
Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme

Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll


Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen


Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå??
Jag är född i Frankrike, flyttade till Sverige när jag var typ 10-11, och nu har vi flyttat tillbaks för att mamma har fått ett väldigt bra jobb här.


Coolt. Frankrike verkar vara ett häftig land. Så du kan språket?
Ja.

22 jan, 2015 17:36

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså..... Det finns tre stora saker jag vill göra i sommar - Brännbollsyran, One Direction konsert och Multicon....


Jag vet inte ens om jag har råd, men jag vill så himla gärna!!! GAAH! SKA JAG?! ;O (1D är redan bestämt, det är de andra två som är sådär...skaa jag?! D: )

22 jan, 2015 17:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Alltså..... Det finns tre stora saker jag vill göra i sommar - Brännbollsyran, One Direction konsert och Multicon....


Jag vet inte ens om jag har råd, men jag vill så himla gärna!!! GAAH! SKA JAG?! ;O (1D är redan bestämt, det är de andra två som är sådär...skaa jag?! D: )
Dra till Multicon vetja

22 jan, 2015 17:37

1 2 3 ... 19227 19228 19229 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.