@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Tips på vad man kan äta för mat idag?
I värsta fall tar jag mig väl bort till McDonalds... Orkar inte med mat som tar för lång tid xD =) - just like themarauder 22 jan, 2015 16:37 |
|
Nordanhym
Elev |
22 jan, 2015 16:46 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Jag är född i Frankrike, flyttade till Sverige när jag var typ 10-11, och nu har vi flyttat tillbaks för att mamma har fått ett väldigt bra jobb här. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme Skrivet av Borttagen: OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det? Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ? Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå?? Coolt. Frankrike verkar vara ett häftig land. Så du kan språket? ✩✩✩ 22 jan, 2015 16:47 |
|
potterflicka
Elev |
Får alltid panik när lösenord inte funkar på första försöket och jag är säker på att jag har skrivit rätt, haha :-p
22 jan, 2015 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saknar att prata med H@nna i telefon Vi kan göra det någon dag om du vill Ja, gärna! 22 jan, 2015 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saknar att prata med H@nna i telefon Vi kan göra det någon dag om du vill Ja, gärna! Nepp 22 jan, 2015 17:04 |
|
Borttagen
|
...jag har en dålig dag, är allmänt förvirrad och vilse när det kommer till vissa grejer, men samtidigt vill jag dansa och sjunga? Har aldrig varit såhär "konstig".
Känns som att jag är allting på en gång. Spoiler: Tryck här för att visa! 22 jan, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: Ja.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Jag är född i Frankrike, flyttade till Sverige när jag var typ 10-11, och nu har vi flyttat tillbaks för att mamma har fått ett väldigt bra jobb här. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme Skrivet av Borttagen: OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det? Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ? Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå?? Coolt. Frankrike verkar vara ett häftig land. Så du kan språket? 22 jan, 2015 17:36 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså..... Det finns tre stora saker jag vill göra i sommar - Brännbollsyran, One Direction konsert och Multicon....
Jag vet inte ens om jag har råd, men jag vill så himla gärna!!! GAAH! SKA JAG?! ;O (1D är redan bestämt, det är de andra två som är sådär...skaa jag?! D: ) 22 jan, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Dra till Multicon vetja Alltså..... Det finns tre stora saker jag vill göra i sommar - Brännbollsyran, One Direction konsert och Multicon.... Jag vet inte ens om jag har råd, men jag vill så himla gärna!!! GAAH! SKA JAG?! ;O (1D är redan bestämt, det är de andra två som är sådär...skaa jag?! D: ) 22 jan, 2015 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen