@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme Skrivet av Borttagen: OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det? Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ? Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll 22 jan, 2015 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme Skrivet av Borttagen: OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det? Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ? Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen 22 jan, 2015 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme Skrivet av Borttagen: OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det? Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ? Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen 22 jan, 2015 14:53 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme Skrivet av Borttagen: OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det? Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ? Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå?? ✩✩✩ 22 jan, 2015 15:23 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Amaia lovegood: potterflicka OMG I FEEL YOU!!!! Har också idrott imorgon och kan typ känna ångest över det flera dagar innan? Så stört.. Dessutom så har vi GYMNASTIK just nu alltså typ stå på händer osv :cc PAIN * svarar lite sent * Jag vet! Ah, gymnastik - det har vi också. Idag skulle vi hänga i ringar och snurra runt på nån pinne. Det gick ju lagom bra, ehe... 22 jan, 2015 15:41 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar engelska men jag hatar att prata det...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2015 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: Jag är född i Frankrike, flyttade till Sverige när jag var typ 10-11, och nu har vi flyttat tillbaks för att mamma har fått ett väldigt bra jobb här.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme Skrivet av Borttagen: OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det? Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ? Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå?? 22 jan, 2015 15:53 |
|
Borttagen
|
Saknar att prata med H@nna i telefon
22 jan, 2015 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Saknar att prata med H@nna i telefon Vi kan göra det någon dag om du vill 22 jan, 2015 16:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
22 jan, 2015 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen