Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19226 19227 19228 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det?


Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ?
Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme

Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll

22 jan, 2015 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det?


Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ?
Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme

Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll


Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen

22 jan, 2015 14:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det?


Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ?
Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme

Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll


Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen

22 jan, 2015 14:53

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det?


Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ?
Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme

Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll


Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen


Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå??

✩✩✩

22 jan, 2015 15:23

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av Amaia lovegood:
potterflicka
OMG I FEEL YOU!!!! Har också idrott imorgon och kan typ känna ångest över det flera dagar innan?
Så stört.. Dessutom så har vi GYMNASTIK just nu alltså typ stå på händer osv :cc PAIN


* svarar lite sent *

Jag vet!

Ah, gymnastik - det har vi också.
Idag skulle vi hänga i ringar och snurra runt på nån pinne. Det gick ju lagom bra, ehe...

22 jan, 2015 15:41

Solkatten
Elev

Avatar


Jag älskar engelska men jag hatar att prata det...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 jan, 2015 15:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG Jag är såå glad just nu ♥ För det första: Jag klarade av en halv skoldag utan att skämma ut mig (Jag snubblade bara en gång på orden och då pratade jag med min mamma i telefon) För det andra: jag fick sluta 2,5 timme innan vi egentligen skulle sluta för att jag var ny. För det tredje: Skolan jag har börjat på äger! Frågor på det?


Var det första dagen på en helt ny skola? Vilken årskurs hoppade du in i ?
Jag har flyttat till Paris (Alltså till mitt hemland) Och jag har börjat i 6eme

Ella01 Nja, jag höll mig ganska undan men pratade lite med en kille som var jättesnäll


Är Paris ett land? O_o ... näe, jag driver bara ^^ Fan va kul! Hoppas du kommer in bra och så i klassen


Paris! Skojar du, och du bodde i Sverige förut eller vadå??
Jag är född i Frankrike, flyttade till Sverige när jag var typ 10-11, och nu har vi flyttat tillbaks för att mamma har fått ett väldigt bra jobb här.

22 jan, 2015 15:53

Borttagen

Avatar


Saknar att prata med H@nna i telefon Även fast jag var tvungen att göra läxan var det sjukt kul xD♥

22 jan, 2015 15:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Saknar att prata med H@nna i telefon Även fast jag var tvungen att göra läxan var det sjukt kul xD♥


Vi kan göra det någon dag om du vill

22 jan, 2015 16:07

Ithrenniel
Elev

Avatar

+1



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

22 jan, 2015 16:09

1 2 3 ... 19226 19227 19228 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.