@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Kort och enkel skoldag idag! :3 Tog den senare bussen så jag kom runt kvart över nio så jag missade första lektionen. Sedan hade jag samtal med kuratorn en halvtimme och läste sista halvtimmen. Nu har jag matte och den är hyfsad enkel just nu. Håller på med liter, dl och sånt. Tyckte det var jättekrångligt förut men har blivit bättre på det nu. Efter lunch är det engelska vilket är typ mitt favoritämne och jag ska ta bussen hem 13:44!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2015 11:07 |
|
Borttagen
|
Valde att kolla på The Producers igår, och ångrar verkligen ingenting. Musikaler är inte min grej men älskar att gå på teater och se musikaler iaf.
Saknar att kunna gå på teater, och önskar verkligen att de satte upp Min vän fascisten, i Uppsala igen Den var så himla bra, och det var så underbart att se skådespelarna jävlas med varandra på sista föreställningen! Fyra gånger räckte inte för mig i alla fall. Vill se den igen! 22 jan, 2015 11:25 |
|
Borttagen
|
Två nätter kvar i den finaste lägenhet jag någonsin kommer att bo i.
22 jan, 2015 11:54 |
|
Frivolt
Elev |
Mina slytherin-leggings kom idag :'D WEEHOOO!!
Och så ska jag se Hobbit på bio ikväll, och köpa godis.... Det här kan faktiskt bli en sån där ovanligt bra dag 22 jan, 2015 11:58 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas att jag kan få en biljett till teatern i födelsedagspresent...
22 jan, 2015 12:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Husmor
i skolan o en pojke (M) i min klassL äter lite kanter av en tårta jag håller att laga M: nej du ska inte äta sånt där, du blir bara rundare L: Jag måste ju hålla formerna så du känner igen mig Alltså de är som om man sku ha en femåring på klassen. Haha 22 jan, 2015 12:28 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2015 12:47
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-22 kl. 12:53
|
|
Frivolt
Elev |
OMG!!!!!! 22 jan, 2015 12:49 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2015 12:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och den är så mycket roligare efter att man har läst Johns "Anything Goes" haha förstår det!! Jag kommer dit, okeej? xD 22 jan, 2015 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

i skolan o en pojke (M) i min klass
Mugglarportalen