@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill gärna köpa en jättebra bok som födelsedags present till mig själv men tyvärr är jag pank. x) Know the feeling... fast jag vill köpa teaterbiljett i födelsedagspresent till mig själv, men samma problem här, pank. 21 jan, 2015 21:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Alltså nej. Såg nyss på Arga Snickaren VIP och alltså Benjamin?? 1. Hans ordanvändning är hemsk. 2. Det är meningen att han ska vara typ minst fem år äldre än mig, men han är bara typ 5 månader äldre????? 3. BORTSKÄMD Håller med... ![]()
21 jan, 2015 21:59 |
|
Frivolt
Elev |
Jag borde verkligen sluta titta på olika vloggar på youtube...jag vill bara göra en här och nu men det går inte för mina föräldrar är hemma och de kommer bara undra vem jag pratar med och orkar inte visa dem vad jag gör xD Vill helst va ensam...gaah! xD
Får fortsätta att titta på vloggar istället xD 21 jan, 2015 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag borde verkligen sluta titta på olika vloggar på youtube...jag vill bara göra en här och nu men det går inte för mina föräldrar är hemma och de kommer bara undra vem jag pratar med och orkar inte visa dem vad jag gör xD Vill helst va ensam...gaah! xD Får fortsätta att titta på vloggar istället xD Oh Gee, känner likadant varje gång jag kollar på vloggar! Fast sen kommer jag ihåg att jag hatar min röst och att jag inte tycker om att prata svenska sådär. x) kan inte uttala vissa ord etc. 21 jan, 2015 22:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag borde verkligen sluta titta på olika vloggar på youtube...jag vill bara göra en här och nu men det går inte för mina föräldrar är hemma och de kommer bara undra vem jag pratar med och orkar inte visa dem vad jag gör xD Vill helst va ensam...gaah! xD Får fortsätta att titta på vloggar istället xD Oh Gee, känner likadant varje gång jag kollar på vloggar! Fast sen kommer jag ihåg att jag hatar min röst och att jag inte tycker om att prata svenska sådär. x) kan inte uttala vissa ord etc. haha x) ååh! Ja jag är konstig men jag gillar min röst xD Av nån anledning jag inte vet vilken xD haha ååh, men kör nån på engelska då? 21 jan, 2015 22:27 |
|
Fellrendión
Elev |
Hur kommer det sig att ugglor på riktigt är så extremt läskiga fast i Harry Potter bara söta eller något?
21 jan, 2015 22:27 |
|
illusionofcool
Elev |
Åhh har ett sånt här återfall av sorg för att några personer dör
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 21 jan, 2015 22:31 |
|
Borttagen
|
Jaha, då var man tonåring tillslut jag också... ._.
21 jan, 2015 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag borde verkligen sluta titta på olika vloggar på youtube...jag vill bara göra en här och nu men det går inte för mina föräldrar är hemma och de kommer bara undra vem jag pratar med och orkar inte visa dem vad jag gör xD Vill helst va ensam...gaah! xD Får fortsätta att titta på vloggar istället xD Oh Gee, känner likadant varje gång jag kollar på vloggar! Fast sen kommer jag ihåg att jag hatar min röst och att jag inte tycker om att prata svenska sådär. x) kan inte uttala vissa ord etc. haha x) ååh! Ja jag är konstig men jag gillar min röst xD Av nån anledning jag inte vet vilken xD haha ååh, men kör nån på engelska då? ...eller varför inte polska, för att förvirra alla...? 21 jan, 2015 22:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag borde verkligen sluta titta på olika vloggar på youtube...jag vill bara göra en här och nu men det går inte för mina föräldrar är hemma och de kommer bara undra vem jag pratar med och orkar inte visa dem vad jag gör xD Vill helst va ensam...gaah! xD Får fortsätta att titta på vloggar istället xD Oh Gee, känner likadant varje gång jag kollar på vloggar! Fast sen kommer jag ihåg att jag hatar min röst och att jag inte tycker om att prata svenska sådär. x) kan inte uttala vissa ord etc. haha x) ååh! Ja jag är konstig men jag gillar min röst xD Av nån anledning jag inte vet vilken xD haha ååh, men kör nån på engelska då? ...eller varför inte polska, för att förvirra alla...? hah jaa, det hade ju varit nått också 21 jan, 2015 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen