Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19221 19222 19223 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har problem med att veta vad det är för dag, när jag vaknar, eller går runt vaken... är alltid osäker, och måste kolla upp. Undrar om det har att göra med att jag sover så dåligt.


______________

Cedrick Knutsson
Hallå där ^_^

21 jan, 2015 20:45

Borttagen

Avatar


Den här veckan är ca. det värsta jag varit med om och den enda anledningen till att jag inte tänker skolka imorgon är musikalen (((som är typ det enda jag ser framemot den här veckan))) (((och typ det enda jag sett framemot de senaste tre veckorna)))

Godnatt

21 jan, 2015 20:54

Frivolt
Elev

Avatar


Har tråkit o vill bara att den här dagen ska ta slut D:


Men läser HBP så det e ju alltid nått :'D

21 jan, 2015 21:02

Ginny00
Elev

Avatar


Blir helt utmattad av onsdagar..

21 jan, 2015 21:15

potterflicka
Elev

Avatar


Torsdagar = hemska

Ska ha idrott imorgon, och uuuschhhh för det ämnet.
Blir så stressad, hahaha.

Stör mig så mycket på att man får betyg i idrott - obligatorisk närvaro kan jag gå med på, men betyg? nä.

21 jan, 2015 21:19

Luna Chang
Elev

Avatar


Alltså nej.

Såg nyss på Arga Snickaren VIP och alltså Benjamin??
1. Hans ordanvändning är hemsk.
2. Det är meningen att han ska vara typ minst fem år äldre än mig, men han är bara typ 5 månader äldre?????
3. BORTSKÄMD

Hej

21 jan, 2015 21:20

Hedwig96
Elev

Avatar


imorgon ska jag till skolan på min lediga dag, ångrar det nästan med tanke på att jag måste stiga upp så tidigt igen, men jag är nog bara där till lunchen, längre än så orkar jag inte. Sen är jag ändå ledig på fredag o då TÄNKER jag faktiskt vara det.

Men imorgon kväll ska vi och äta, hela klassen. Till skolan nog men de är restaurang där nu, paralellklassen som har. Så vi får äta gratis

Snart är de vår tur att ha kvällsskola.. suck

21 jan, 2015 21:26

Amaia lovegood
Elev

Avatar


potterflicka
OMG I FEEL YOU!!!! Har också idrott imorgon och kan typ känna ångest över det flera dagar innan?
Så stört.. Dessutom så har vi GYMNASTIK just nu alltså typ stå på händer osv :cc PAIN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.bestgifever.com%2Fdata%2Fimages%2F2014%2F09%2Ftumblr-naufb6ofwi1qc3ni5o1-r1-500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2FR6KMzGt3KP5Ek%2Fgiphy.gif

21 jan, 2015 21:31

Borttagen

Avatar


Mina ord kan inte beskriva hur mycket jag tycker om Edward Norton som skådespelare. Really.

21 jan, 2015 21:35

Borttagen

Avatar


Jag vill gärna köpa en jättebra bok som födelsedags present till mig själv men tyvärr är jag pank. x)

21 jan, 2015 21:41

1 2 3 ... 19221 19222 19223 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.