Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19219 19220 19221 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Eftersom min dag är skit x skit ^ skit, ska jag försöka kolla på någon film, eller Rammstein-videoklipp osv som jag fick av Tillstein när vi firade 14 år av vår vänskap ♥

Edit: Det får bli Primal Fear.

21 jan, 2015 17:28

Pernilla
Elev

Avatar


Vem mer har nån uppgift i So eller No som ska vara klar imorgon?

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

21 jan, 2015 17:45

stellaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har inte sminkat mig på hela veckan pga. lat och det är så skönt!!!
Dock så gillar jag ej mitt osminkade ansikte (... inte mitt sminkade ansikte heller, för den delen, men det är bättre) så jag vet inte om jag ska fortsätta så här.

Imorgon ska jag träffa folk (mer än min klass) så jag vet inte om jag vågar gå osminkad ... cx

(((jag har känt min klass i ~6 år~ så jag bryr mig typ inte hur jag ser ut runt dem)))


ååh har gått osminkad denhär veckan och några veckor innan jullovet, så djävulskt skönt!!
har dock blivit ännu slöare nu så går i mjukisbyxor och håret fult uppsatt hahaha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

21 jan, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


Säg vad ni vill, men Edward Norton i Primal Fear måste vara min favorit-Norton från och med nu.

(Men vi får se om jag fortfarande tycker så när filmen är slut...)

Spoiler:
Tryck här för att visa!Annars är det FC & American History X som är favorit-Norton.

21 jan, 2015 18:53

Beben
Elev

Avatar


Okej ska tydligen anmäla mig till en engels skola men dom har ett antagningsprov och jag vill inte att det ska vara svårt, haha. ... .... Don't know how to react, för min mamma var seriös.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

21 jan, 2015 18:54

Borttagen

Avatar


Försökte komma på någon film om mat, det enda jag kom på efter lång tänketid var När lammen tystnar. ._.

21 jan, 2015 18:59

Borttagen

Avatar

+1


Supernatural
eller
fanfictions

hmmm
jag vet inte

21 jan, 2015 19:01

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Försökte komma på någon film om mat, det enda jag kom på efter lång tänketid var När lammen tystnar. ._.


Hahah x)

Men Julie och Julia?

21 jan, 2015 19:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Försökte komma på någon film om mat, det enda jag kom på efter lång tänketid var När lammen tystnar. ._.


Hahah x)

Men Julie och Julia?

Aldrig hört talas om. xD
Men tack, nu behöver jag inte känna mig alldeles för sjuk. x)

21 jan, 2015 19:14

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Försökte komma på någon film om mat, det enda jag kom på efter lång tänketid var När lammen tystnar. ._.


Hahah x)

Men Julie och Julia?

Aldrig hört talas om. xD
Men tack, nu behöver jag inte känna mig alldeles för sjuk. x)


haha inte? Den handlar om matlagning iaf
haha men eller hur

21 jan, 2015 19:17

1 2 3 ... 19219 19220 19221 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.