Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magic Dragon
Elev |
23 sep, 2016 22:20 |
|
Arivle
Elev |
23 sep, 2016 22:46 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Magic Dragon: Vet någon hur man kan se vad sin drake hette? Kolla igenom din historik c: Hur gör man det? ♥
24 sep, 2016 00:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Kan nån skjuta mig lite!? Ok tack .. inget skjutande.. Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: jag har någon ande som verkar väldigt mån om o få kontakt med mig men jag lyckas inte trots att jag brukar kunna det? .. har du haft någon framgång..? x) åh, nej, inte alls. Radiosilence så att säga. Good or bad? x) Vad som nu än var hos mig i somras är i alla fall helt försvunnet nu. Jag fick alltid logiska förklaringar kastade rätt över mig, to say the least. Om det inte var något övernaturligt så borde det inte ha pausat upp såhär plötsligt. En gammal klasskompis var här och hälsade på från Örebro och då pratade jag om det öppet och högt i lägenheten för första gången. Och nämnde att jag inte kunde sova om nätterna längre pga att ljuden störde. så. mycket. Det var som att jag bad -det- att lämna, för efter den kvällen har jag inte hört ett knyst. För några kvällar sedan kom jag på mig själv med att tänka att det nästan kändes obehagligt tyst här.. :@ 25 sep, 2016 05:14 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Magic Dragon: Skrivet av Arivle: Skrivet av Magic Dragon: Vet någon hur man kan se vad sin drake hette? Kolla igenom din historik c: Hur gör man det? ♥ Beror på vilken webbläsare du har. Ugglar dig
25 sep, 2016 10:02 |
|
Borttagen
|
Skulle tillbringa tid med mig själv igår, kan tycka att en utflykt på stan kan vara lite trevligt. Gick förbi en nördloppis och gick dumt nog in för jag tänkte att jag kanske kan köpa någon kul grej till mig själv. Men det var knökfullt och jag blev så uppstressad av alla människor
Ännu en punkt att ta upp med psykologen i morgon... 25 sep, 2016 10:13 |
|
Borttagen
|
it never stays. it always fades. 25 sep, 2016 14:03 |
|
Borttagen
|
Var fan är alla när man behöver dem?
25 sep, 2016 16:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är så frustrerad och trött på skolan och det är bara september. Jag skulle lämna in en uppgift jag ljög om att den var färdig, i måndags och jag har knappt börjat. UGHHHH
25 sep, 2016 19:58 |
|
Obliviate_
Elev |
MTEL
Åh.. Tror jag listat ut vad det var nu. Tyvärr ser man ju inte sånt föränn i efterhand. Men det kanske är lite meningen det med. O ang det du upplevde så.. Antagligen nån som ville visa att dom fanns bara. Sen ville den väll inte skrämma dig o hörde vad du sa o valde att avbryta pga. att du mådde dåligt av det. Visar ju att det inte är nån elak iaf 25 sep, 2016 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen