@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
21 jan, 2015 15:19 |
|
Borttagen
|
Äntligen orkat fixa till en blogg där jag kan skriva av mig. D E R P
21 jan, 2015 15:29 |
|
Borttagen
|
Asså kan folk läsa ens profil innan dom utmanar en på duell?!? Jag har skrivit, KLART och tydligt, att jag INTE duellerar! Läs för fan!
21 jan, 2015 15:48 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Vilken bra video!
21 jan, 2015 15:59 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2015 16:01 |
|
Ithrenniel
Elev |
Har jag dialekt?? O.o Jag har alltid tyckt att jag är rätt dialektlös och tråkig, men jag har alltså lite dialekt ändå! ![]()
21 jan, 2015 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Har jag dialekt?? O.o Jag har alltid tyckt att jag är rätt dialektlös och tråkig, men jag har alltså lite dialekt ändå! Har inte alla dialekt? Alltså, något som är "eget" för det stället man kommer ifrån? Är inte riktigt hundra på vad dialekt är tror jag. Tyckte det lät charmigt bara ^^ 21 jan, 2015 16:41 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sminkat mig på hela veckan pga. lat och det är så skönt!!!
Dock så gillar jag ej mitt osminkade ansikte (... inte mitt sminkade ansikte heller, för den delen, men det är bättre) så jag vet inte om jag ska fortsätta så här. Imorgon ska jag träffa folk (mer än min klass) så jag vet inte om jag vågar gå osminkad ... cx (((jag har känt min klass i ~6 år~ så jag bryr mig typ inte hur jag ser ut runt dem))) 21 jan, 2015 17:12 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2015 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag missade att se min idol live igår gratis, jag grämer mig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen Du kanske hade bättre saker för dig? Nä, jag hade bara dålig koll. Jag såg & träffade honom så ofta i höstas så det blev lite för mycket av det goda och jag blev rädd att han skulle tycka att jag var jobbig, så jag har inte brytt mig om att försöka ta reda på när han uppträder. Men igår kände jag mig redo igen och hade världens taskigaste tajming eftersom det nyss varit! Men jag har hittat ett nytt uppträdande i mars som jag ska gå på 21 jan, 2015 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen