Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19217 19218 19219 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Atira
Elev

Avatar


Skrivet av Cyachi:
Skrivet av Atira:
Man vet att man valt rätt utbildning när läraren har med Harry Potter bilder i sin powerpoint och refererar till HP på föreläsningen!

// Mvh en mycket glad högskolestudent!


Haha åh jag känner precis samma sak - min lärare har Hedwig's theme som ringsignal! ♥


Nej vad kul! Måste vara den coolaste läraren ever. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

21 jan, 2015 14:35

Frivolt
Elev

Avatar


Sämst dag idag...D:

Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P

21 jan, 2015 14:37

Solkatten
Elev

Avatar


Sitter på bussen hem. :3 Att åka buss i en timme är tråkigt...... Men det är typ bara tio minuter kvar. ^-^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jan, 2015 14:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Sämst dag idag...D:

Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P


Tur för dig då D:

Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp.

21 jan, 2015 14:42

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Sämst dag idag...D:

Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P


Tur för dig då D:

Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp.


haha japp! Hade delat med mig om ja kunnat! *Skickar lite chips*

Åh låter bra det du : D

21 jan, 2015 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Sämst dag idag...D:

Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P


Tur för dig då D:

Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp.


haha japp! Hade delat med mig om ja kunnat! *Skickar lite chips*

Åh låter bra det du : D


Taaaack ♥ *tar emot*

Visst gör det? Men först, blogginlägg...

21 jan, 2015 14:47

Chaemy
Elev

Avatar


Jag är sämst D:
Fick panik över att en kille var/precis hade varit magsjuk så att jag behövde gå hem.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

21 jan, 2015 14:50

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Sämst dag idag...D:

Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P


Tur för dig då D:

Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp.


haha japp! Hade delat med mig om ja kunnat! *Skickar lite chips*

Åh låter bra det du : D


Taaaack ♥ *tar emot*

Visst gör det? Men först, blogginlägg...




Jaa åh, ja men hoppas du blir klar med det snart så : )

21 jan, 2015 14:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Hur naturlig är du? - test.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Du har...

() Mascara över 100 kr
(x) En plattång
() En locktång
() Designparfym
() Foundation över 200 kr
() Ögonfransböjare
() Olika borttagningsmedel
() Speciell hårbalsam i en sprayflaska
() Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
() Bodybutter
() Bodylotion
() Parfym över 300 kr
() Fixade naglar

Summa = 2

Du...

(x) Använder locktång/plattång varje dag
() Använder fondation varje dag
() Använder mascara varje dag
() Använder kajal varje dag
() Använder läppglans varje dag
() Använder bodybutter varje dag
() Använder bodylotion varje dag
() Använder ansiktsrengöring varje dag
() Använder hårinpackning varje dag
() Använder hårspray varje dag
() Tränar på gym
() Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 1

Du har...

() Tonat håret
() Färgat håret
() Hårförlängning
() Piercat dig
() Tatuerat dig
() Tagit hål i öronen

Summa = 0

Totalt: 3

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Naturlig men mån om sitt utseende!
15-20 Tona ner lite va...
20- 25 Hälften plast, hälften människa.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.

Haha. xD


"tona ner lite va", fick jag. Tycker att den som gjort testen kan "tona ner"

Och de sista 20- 25 Hälften plast, hälften människa.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Alltså.. seriöst.

21 jan, 2015 15:09

Borttagen

Avatar


Vet ni vad som gör mig glad? Min äldsta bror kommer hit den femte. Dvs, två dagar före min födelsedag!

Jag har inte firat min födelsedag med honom sen 2007, om ens då... D:

21 jan, 2015 15:12

1 2 3 ... 19217 19218 19219 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.