@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Skrivet av Cyachi: Skrivet av Atira: Man vet att man valt rätt utbildning när läraren har med Harry Potter bilder i sin powerpoint och refererar till HP på föreläsningen! // Mvh en mycket glad högskolestudent! Haha åh jag känner precis samma sak - min lärare har Hedwig's theme som ringsignal! ♥ Nej vad kul! Måste vara den coolaste läraren ever. ^^ 21 jan, 2015 14:35 |
|
Frivolt
Elev |
Sämst dag idag...D:
Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P 21 jan, 2015 14:37 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter på bussen hem. :3 Att åka buss i en timme är tråkigt...... Men det är typ bara tio minuter kvar. ^-^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2015 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Sämst dag idag...D: Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P Tur för dig då D: Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp. 21 jan, 2015 14:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Sämst dag idag...D: Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P Tur för dig då D: Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp. haha japp! Hade delat med mig om ja kunnat! *Skickar lite chips* Åh låter bra det du : D 21 jan, 2015 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Sämst dag idag...D: Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P Tur för dig då D: Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp. haha japp! Hade delat med mig om ja kunnat! *Skickar lite chips* Åh låter bra det du : D Taaaack ♥ *tar emot* Visst gör det? Men först, blogginlägg... 21 jan, 2015 14:47 |
|
Chaemy
Elev |
Jag är sämst D:
Fick panik över att en kille var/precis hade varit magsjuk så att jag behövde gå hem.
21 jan, 2015 14:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Sämst dag idag...D: Tur jag har chips och ett nytt avsnitt av Pretty Little liars så jag överlever dagen iaf ;P Tur för dig då D: Kanske, när jag är klar med bloggen, ska jag glo på lite Mad Men... eller Rammstein-videoklipp. haha japp! Hade delat med mig om ja kunnat! *Skickar lite chips* Åh låter bra det du : D Taaaack ♥ *tar emot* Visst gör det? Men först, blogginlägg... Jaa 21 jan, 2015 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Hur naturlig är du? - test. Spoiler: Tryck här för att visa! 0-10 Den naturliga naturligaste tjejen. Haha. xD "tona ner lite va", fick jag. Tycker att den som gjort testen kan "tona ner" Och de sista 20- 25 Hälften plast, hälften människa. 25-30 Barbiedocka. Bara plast. Alltså.. seriöst. 21 jan, 2015 15:09 |
|
Borttagen
|
Vet ni vad som gör mig glad? Min äldsta bror kommer hit den femte. Dvs, två dagar före min födelsedag!
Jag har inte firat min födelsedag med honom sen 2007, om ens då... D: 21 jan, 2015 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen