Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19216 19217 19218 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fyller år idag!
Har fått massor med saker, bla. lampor till taket o fönstret, en skolmapp och andra (tråkiga)liknande presenter... känns ju lagom kul.
(Nej jag blev glad och ja jag känner mig så bortskämd som säger såhär, men hade en meter önskelista med roliga saker som jag önskade mig, och fick inget av det...)
Får hoppas på bättre lycka nästa år!c:

21 jan, 2015 07:10

Borttagen

Avatar


Okej... saker jag måste/vill göra när jag kommer hemm från skolan^^
*Äta mellanmål (brukar aldrig bli av typ cx)
*Läsa 80 sidor ur en bok (Svenskaläxa)
*Vara inne på Mugglis
*Försöka få Emma Granger att kunna vara social i längre en 10 minuter
*Kolla på minnst en episode av Glee
*Dricka te
*Kolla på Glee innan mina föräldrar ropar att det är te xd
*Sova
Gosh, tur att jag slutar 13:50 idag

21 jan, 2015 08:43

Borttagen

Avatar


Kunde inte sova igår för jag grämde mig så mycket över att jag missat en jätteviktig grej, grämde mig såpass att jag nästan hade ångest och har det fortfarande. Nu på morgonen hade vi prov, det gick bra men ALLA diskuterar provet och jag fattar inte att det finns något att säga för det var bara glosor, de är SÅ jobbiga att lyssna på. Hatar efter provet-snack. Vill hem och vara ensam men vi har lektion i eftermiddag.

21 jan, 2015 09:46

Solkatten
Elev

Avatar


Hur naturlig är du? - test.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Du har...

() Mascara över 100 kr
(x) En plattång
() En locktång
() Designparfym
() Foundation över 200 kr
() Ögonfransböjare
() Olika borttagningsmedel
() Speciell hårbalsam i en sprayflaska
() Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
() Bodybutter
() Bodylotion
() Parfym över 300 kr
() Fixade naglar

Summa = 2

Du...

(x) Använder locktång/plattång varje dag
() Använder fondation varje dag
() Använder mascara varje dag
() Använder kajal varje dag
() Använder läppglans varje dag
() Använder bodybutter varje dag
() Använder bodylotion varje dag
() Använder ansiktsrengöring varje dag
() Använder hårinpackning varje dag
() Använder hårspray varje dag
() Tränar på gym
() Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 1

Du har...

() Tonat håret
() Färgat håret
() Hårförlängning
() Piercat dig
() Tatuerat dig
() Tagit hål i öronen

Summa = 0

Totalt: 3

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Naturlig men mån om sitt utseende!
15-20 Tona ner lite va...
20- 25 Hälften plast, hälften människa.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.

Haha. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jan, 2015 10:25

Frivolt
Elev

Avatar


JAG SKA ÄNTLIGEN SE HOBBIT DEL3 IMORN!!

SÅÅÅ HAPPYYY!!!

21 jan, 2015 12:13

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
JAG SKA ÄNTLIGEN SE HOBBIT DEL3 IMORN!!

SÅÅÅ HAPPYYY!!!

Jag ska se den på lördag!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jan, 2015 12:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
JAG SKA ÄNTLIGEN SE HOBBIT DEL3 IMORN!!

SÅÅÅ HAPPYYY!!!

Jag ska se den på lördag!


Åååh Va kuul!!! Skönt att jag inte är den enda som inte har sett den än x) haha!!

21 jan, 2015 12:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:


Du har...

(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
() Hårförlängning
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 5

Totalt: 5

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Naturlig men mån om sitt utseende!
15-20 Tona ner lite va...
20- 25 Hälften plast, hälften människa.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.



Detta var det enda jag fyllde i x) Jag orkar inte hålla på med en massa smink och tjafs.. Kanske om jag ska iväg. Kanske. Jag trivs väldigt bra med den jag är. ^^

21 jan, 2015 13:48

Chaemy
Elev

Avatar


Jag vägrar stanna i skolan den sista lektionen. Jag tänker gå hem.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

21 jan, 2015 14:00

Borttagen

Avatar


Alltså, det här med att jag inte kan somna har blivit ett problem nu... På det hela är det en av såna där dagar då min trigeminusneuralgi är extra jobbig och ger mig den värsta typen av smärta.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Och så pojkvännen som skulle komma idag men är sämst på att höra av sig, och berätta om han kommer eller inte.



Är jag grinig? Ja. Minst sagt.

Min medicin? Massor av kaffe och John Barrowman på Spotify.
Kommer det hjälpa? Kanske...

21 jan, 2015 14:28

1 2 3 ... 19216 19217 19218 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.