@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Hej 20 jan, 2015 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag vet inte vad det är men det ser jättemysigt ut :o Det är eteriska oljor, smudge-spray (för att rena omgivningen från negativa energier) rökelser, örter, stenar, ljus och små kristaller som är bra att ha när man mediterar (och lite annat..) 20 jan, 2015 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag vet inte vad det är men det ser jättemysigt ut :o Det är eteriska oljor, smudge-spray (för att rena omgivningen från negativa energier) rökelser, örter, stenar, ljus och små kristaller som är bra att ha när man mediterar (och lite annat..) Ååh okej. Mysigt ^^ 20 jan, 2015 23:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skoldag imorgon, sen ledigt ända till måndag
20 jan, 2015 23:16 |
|
Cyachi
Elev |
Skrivet av Atira: Man vet att man valt rätt utbildning när läraren har med Harry Potter bilder i sin powerpoint och refererar till HP på föreläsningen! // Mvh en mycket glad högskolestudent! Haha åh jag känner precis samma sak - min lärare har Hedwig's theme som ringsignal! ♥ 20 jan, 2015 23:28 |
|
Borttagen
|
Ska försöka sova snart. Wish me luck, då jag måste upp kl 6-7. De senaste dagarna har jag lyckats somna runt 6-7... det blir en utmaning!
20 jan, 2015 23:49 |
|
Borttagen
|
Jag missade att se min idol live igår gratis, jag grämer mig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen
20 jan, 2015 23:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag vet inte vad det är men det ser jättemysigt ut :o Det är eteriska oljor, smudge-spray (för att rena omgivningen från negativa energier) rökelser, örter, stenar, ljus och små kristaller som är bra att ha när man mediterar (och lite annat..) Ååh okej. Mysigt ^^ Mycket! ^^ 20 jan, 2015 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag missade att se min idol live igår gratis, jag grämer mig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen Du kanske hade bättre saker för dig? 20 jan, 2015 23:55 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på Fragile, en skräckfilm om ett barnsjukhus! Skitbra
Edit: fyfaan va bra film! En av de bästa skräckfilmer jag sett, ever typ!! Herregud! Och slutet... Spoiler: Tryck här för att visa! 21 jan, 2015 00:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen