@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: åhhhh vad perfekt ♥Thihi jag har en vägg i mitt rum som enbart är fönster :3 she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 jan, 2015 17:14 |
|
Borttagen
|
Suttit här i snart två timmar och skrivit ett brev ;___;
20 jan, 2015 17:21 |
|
Borttagen
|
Har lite småont i munnen, en vuxentand som vill komma ut.
20 jan, 2015 17:26 |
|
aascendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av aascendio: det är jobbigt kan nån bara ta hand om mig så jag slipper fatta viktiga beslut och/eller tänka på framtiden haha Satt helt livrädd i telefon idag för att fråga om ett inkassobrev som var helt ologiskt, då jag inte verkade ha fått kraven om betalning förrän efter sista betalningsdagen... Orkar inte med sådant. Orkar inte tjafsa heller så jag bara betalade den resterande avgiften, påminnelseavgiften. Grown-up-stuff. Min mamma vill att jag kör med skräp till återvinning, jag är rädd för att köra bil fortfarande. Vill inte plugga, vill inte jobba, vill inte inte plugga och inte inte jobba. Vet inte hur man gör för att flytta hemifrån. Tror inte att jag är vuxen även om det står så. Det är typ samma för mig. Jag vill bara göra roliga saker, typ som att resa jorden runt. Men man behöver ju pengar och sånt där. Jag vill flytta hemifrån, men har inget fast jobb utan bara vick och jag vill inte plugga men har hoppat på en kurs ändå bara för att och det misstaget har jag gjort förut och det var en helt miserabel tid i mitt liv. Hahah LIVET why u so difficult, va
20 jan, 2015 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Of course Skrivet av Borttagen: åhhhh vad perfekt ♥ Thihi jag har en vägg i mitt rum som enbart är fönster :3 20 jan, 2015 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Suttit här i snart två timmar och skrivit ett brev ;___; ...2,5 timme senare har jag fått ihop fem A4-sidor av text. Jag hoppas farmor blir glad. 20 jan, 2015 17:56 |
|
themarauder
Lärare |
20 jan, 2015 18:21 |
|
Mikaela120
Elev |
20 jan, 2015 18:21 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vill äta godis men får inte... what to do what to do
20 jan, 2015 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
![]() Asså... HAHAHAHAHA. XD Edit: Kollade på google bilder på The Maze Runner och SER EN FUCKIN SPOILER. ONE TERRIBLE SPOILER. Nooo. D: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2015 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen