Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19211 19212 19213 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det piper ovanligt mycket i mina öron O.o

20 jan, 2015 14:51

Borttagen

Avatar


Skriver brev till farmor... jag hoppas hon blir glad.
Och eftersom jag är så seg med att skicka brev så tänker jag skriva flera sidor, så hon har något att läsa iaf!

20 jan, 2015 15:39

Frivolt
Elev

Avatar


Sitter och kastar en toffs till min katt som hon springer och hämtar och sen (ibland) kommer tillbaka med :'D Sötkissen!!

20 jan, 2015 15:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Sitter och kastar en toffs till min katt som hon springer och hämtar och sen (ibland) kommer tillbaka med :'D Sötkissen!!


Gjorde samma sak med Pepsi idag :' sen var jag elak och gömde toffsen under min fot så hon började bita min fot istället...

20 jan, 2015 15:59

Solkatten
Elev

Avatar


Jag ska se Hobbit på lördag! Har fortfarande inte sett den. xD Men nu äntligen!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 jan, 2015 16:11

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Sitter och kastar en toffs till min katt som hon springer och hämtar och sen (ibland) kommer tillbaka med :'D Sötkissen!!


Gjorde samma sak med Pepsi idag :' sen var jag elak och gömde toffsen under min fot så hon började bita min fot istället...



Åååh :'D hah! Så söött!! Hahah åååh...hon hämnades

20 jan, 2015 16:16

Borttagen

Avatar


Thihi jag har en vägg i mitt rum som enbart är fönster :3

20 jan, 2015 16:17

Borttagen

Avatar


Var i Malmö idag (min grannstad), jag gick på en utställning och sen till en arabisk butik vid Möllevången och köpte granatäppelsirap, det var allt jag gjorde men jag blev ändå helt supertrött i hela kroppen! När jag kom hem duschade jag och nu ligger jag i sängen på en värmedyna och dricker te och ser på "Felix recenserar". Mys! Hihi ^^

20 jan, 2015 16:29

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Mina rumskompisar borde älska mig...har diskat ALL deras disk.. ÄLSKA MIG!!


Det tror jag att dem gör!


Haha, I hope so..
Fast tror inte dem märkte det..xD

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

20 jan, 2015 16:53

Fellrendión
Elev

Avatar


WÄÄ! KAN INTE ÄNDRA MIN PROFILBILD!
DET FUNGERAR INTE. INTERNET VILL INTE TILLÅTA DET.
SERIÖST? VILL INTE ATT MITSUKO SKA REPRESENTERA MIG MEN NU GÖR HON DET. T_T

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

20 jan, 2015 17:02

1 2 3 ... 19211 19212 19213 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.