@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Hahahha!! Fick just ett brev om klassåterträff för högstadieklassen xD Hade varit lite nyfiken på att gå men känner att jag gärna inte vill betala 380kr för o träffa en klass som jag hatade xD
Så ja, tror jag står över faktiskt x) Valet blev väldigt lätt nu 20 jan, 2015 12:30 |
|
YES
Elev |
20 jan, 2015 12:44 |
|
trolltand
Elev |
Hade tänkt att göra en paj av Västerbottenosten jag fick i julklapp (från mina föräldrar i Västerbotten, gjord på mjölk från deras kor ♥). Men så hade den möglat trots att bästföredatumet var satt i mars.
It's gonna be fun on a bun - in space!
20 jan, 2015 13:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av YES: Någon som har tips på bra skräckfilm som det händer nått i hyfsat fort? Deliver us from evil, The conjuring, Sinister, Oculus 20 jan, 2015 13:08 |
|
YES
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av YES: Någon som har tips på bra skräckfilm som det händer nått i hyfsat fort? Deliver us from evil, The conjuring, Sinister, Oculus Tack Whatever
20 jan, 2015 13:15 |
|
stellaa
Elev |
20 jan, 2015 13:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av aascendio: det är jobbigt kan nån bara ta hand om mig så jag slipper fatta viktiga beslut och/eller tänka på framtiden haha Satt helt livrädd i telefon idag för att fråga om ett inkassobrev som var helt ologiskt, då jag inte verkade ha fått kraven om betalning förrän efter sista betalningsdagen... Orkar inte med sådant. Orkar inte tjafsa heller så jag bara betalade den resterande avgiften, påminnelseavgiften. Grown-up-stuff. Min mamma vill att jag kör med skräp till återvinning, jag är rädd för att köra bil fortfarande. Vill inte plugga, vill inte jobba, vill inte inte plugga och inte inte jobba. Vet inte hur man gör för att flytta hemifrån. Tror inte att jag är vuxen även om det står så. 20 jan, 2015 14:03 |
|
Matilda weasley
Elev |
20 jan, 2015 14:23 |
|
Borttagen
|
Jag får bett av osynliga djur, har jag utvecklad en helt ny art när jag legat med datorn i soffan eller? Förstår inte, först tänkte vi att det kunde vara vägglöss.. men det är uteslutet nu. Kan man få bett av kvalster? Jag får aldrig bett i sängen, bara i soffan och på mattan i vardagsrummet där jag brukar stretcha. ;C 20 jan, 2015 14:36 |
|
Borttagen
|
Är livrädd för att börja skolan
20 jan, 2015 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen