Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magic Dragon
Elev |
Vet inte kanske är det höst känslor börjar tänka så mycket på känslor vet inte om det är så bra. ok jag är söt och så
19 sep, 2016 20:04 |
|
Fellrendión
Elev |
Musik ska aldrig underskattas. Jag har sakta sjunkit i dalar med depressionen igen men Amanda Palmer skjuter mig ständigt uppåt. En måste älska den kvinnan. ♥
20 sep, 2016 01:42 |
|
Magic Dragon
Elev |
20 sep, 2016 08:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: jag har någon ande som verkar väldigt mån om o få kontakt med mig men jag lyckas inte trots att jag brukar kunna det? .. har du haft någon framgång..? x) 20 sep, 2016 19:52 |
|
Holytail
Elev |
20 sep, 2016 20:13 |
|
Magic Dragon
Elev |
20 sep, 2016 21:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: jag har någon ande som verkar väldigt mån om o få kontakt med mig men jag lyckas inte trots att jag brukar kunna det? .. har du haft någon framgång..? x) åh, nej, inte alls. Radiosilence så att säga. 20 sep, 2016 22:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kan nån skjuta mig lite!? Ok tack
21 sep, 2016 15:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Dendär hemska människan jag kalade bästavän i över 5 år. Imorgon måste jag ha 5 lektioner med denna och jag sitter brevid den i 4 timmar. Fan.
21 sep, 2016 20:56 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Nu när jag kommit över skammen över att ha tagit plats, stuckit ut, närvarat med min awkwardhet och råkat säga en eller två pinsamma saker, så kan jag ju säga att jag är glad att jag ändå gjorde det och att jag fick en kram av en fantastiskt fin människa som jag ser upp till..
22 sep, 2016 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen