Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19207 19208 19209 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades??
... wHAT :O Så länge sedan??

Jag tror det?
Det var inte 2014, och inte 2013 tror jag?

Hej

19 jan, 2015 21:20

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Ni vet när man har läst ut en riktigt bra bok och blir lämnad alldeles tom inuti...så känner jag nu..

Upplevde det igårkväll.

Man är så tom inuti samtidigt som man är full av så många känslor


Ja eller hur? En hopplös känsla. Vad ska man ta sig till? :o

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

19 jan, 2015 21:35

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades??
... wHAT :O Så länge sedan??

Jag tror det?
Det var inte 2014, och inte 2013 tror jag?
MEB NÄSTA GÅNG ÄR JAG MED OCKSÅ!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

19 jan, 2015 21:41

Frivolt
Elev

Avatar


Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Bästa ever juuu!!

19 jan, 2015 21:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Bästa ever juuu!!


Sounds fun!

Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken???
Ugh.

19 jan, 2015 21:59

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Bästa ever juuu!!


Sounds fun!

Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken???
Ugh.


Hahah xD Jaa, spela ttvspel va kul, cykling va mindre kul xD

FIIILM!!!

19 jan, 2015 22:02

Dream
Elev

Avatar


Ni vet när man försöker hejda sig från att skratta för att det verkligen inte är läge? Pokerface more like jokerface X)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

19 jan, 2015 22:17

Detta inlägg ändrades senast 2015-01-19 kl. 22:29
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Bästa ever juuu!!


Sounds fun!

Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken???
Ugh.


Hahah xD Jaa, spela ttvspel va kul, cykling va mindre kul xD

FIIILM!!!


Förstår det


Men ja... vilken? Eller kanske första säsongen av Mad Men?

Fast nu är jag sådär "meh" och förvirrad... yay. Hatar att vara osäker på mig själv.

19 jan, 2015 22:18

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Idrottsgalan! ♥

Efter årets första träningspass efter sjukdom. Kroppen sjunger av lycka
Yaaay jag kollade också ^^

Vad tyckte du om pristagarna? Jag tyckte damstafettlaget absolut var värda ett pris, men även Tove Alexandersson (som är bäst i världen på två sporter) och herrstafettlaget som faktiskt tog överlägset OS-guld. Åhh egentligen förtjänar alla pris ^^

19 jan, 2015 22:22

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Bästa ever juuu!!


Sounds fun!

Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken???
Ugh.


Hahah xD Jaa, spela ttvspel va kul, cykling va mindre kul xD

FIIILM!!!


Förstår det


Men ja... vilken? Eller kanske första säsongen av Mad Men?

Fast nu är jag sådär "meh" och förvirrad... yay. Hatar att vara osäker på mig själv.


mm ^^

Ååh! ja, det låter bra ju?

Åh D: förstår! Kram ♥

19 jan, 2015 22:33

1 2 3 ... 19207 19208 19209 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.