@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: ... wHAT :O Så länge sedan?? Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades?? Jag tror det? Det var inte 2014, och inte 2013 tror jag? Hej 19 jan, 2015 21:20 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Miss D Malfoy: Ni vet när man har läst ut en riktigt bra bok och blir lämnad alldeles tom inuti...så känner jag nu.. Upplevde det igårkväll. Man är så tom inuti samtidigt som man är full av så många känslor Ja eller hur? En hopplös känsla. Vad ska man ta sig till? :o Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 19 jan, 2015 21:35 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: MEB NÄSTA GÅNG ÄR JAG MED OCKSÅ! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: ... wHAT :O Så länge sedan?? Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades?? Jag tror det? Det var inte 2014, och inte 2013 tror jag?
19 jan, 2015 21:41 |
|
Frivolt
Elev |
Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel
19 jan, 2015 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Sounds fun! Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken??? Ugh. 19 jan, 2015 21:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Sounds fun! Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken??? Ugh. Hahah xD Jaa, spela ttvspel va kul, cykling va mindre kul xD FIIILM!!! 19 jan, 2015 22:02 |
|
Dream
Elev |
Ni vet när man försöker hejda sig från att skratta för att det verkligen inte är läge? Pokerface more like jokerface X)
19 jan, 2015 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-19 kl. 22:29
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Sounds fun! Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken??? Ugh. Hahah xD Jaa, spela ttvspel va kul, cykling va mindre kul xD FIIILM!!! Förstår det Men ja... vilken? Eller kanske första säsongen av Mad Men? Fast nu är jag sådär "meh" och förvirrad... yay. Hatar att vara osäker på mig själv. 19 jan, 2015 22:18 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Yaaay jag kollade också ^^Idrottsgalan! ♥ Efter årets första träningspass efter sjukdom. Kroppen sjunger av lycka Vad tyckte du om pristagarna? Jag tyckte damstafettlaget absolut var värda ett pris, men även Tove Alexandersson (som är bäst i världen på två sporter) och herrstafettlaget som faktiskt tog överlägset OS-guld. Åhh egentligen förtjänar alla pris ^^ 19 jan, 2015 22:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Mamma tyckte att jag skulle cykla lite på träningscykeln idag.... Kändes väl sådär men ändå. Kombinerade det med att spela tv-spel Sounds fun! Jag försöker lista ut vad jag ska göra... film, musik? Läsa andra boken??? Ugh. Hahah xD Jaa, spela ttvspel va kul, cykling va mindre kul xD FIIILM!!! Förstår det Men ja... vilken? Eller kanske första säsongen av Mad Men? Fast nu är jag sådär "meh" och förvirrad... yay. Hatar att vara osäker på mig själv. mm ^^ Ååh! ja, det låter bra ju? Åh D: förstår! Kram ♥ 19 jan, 2015 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen