@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst. Good 4 you! Gjort det själv ett par gånger. Det känns så konstigt. Det är lixom - dels är det här en helt främmande person, du har aldrig pratat, pratat med den eller träffat den. Samtidigt känner du den så jäkla väl. Blir bara skumt 19 jan, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu blev du fattig!Jag har 0,11 öre på mitt privata konto. Hahahaha Haaah.. 19 jan, 2015 20:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Idrottsgalan! ♥
Efter årets första träningspass efter sjukdom. Kroppen sjunger av lycka ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 jan, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst. Good 4 you! Gjort det själv ett par gånger. Det känns så konstigt. Det är lixom - dels är det här en helt främmande person, du har aldrig pratat, pratat med den eller träffat den. Samtidigt känner du den så jäkla väl. Blir bara skumt Verkligen! Trots att man har pratat i flera år, så känns de som helt bortblåsta de första sekunderna i luren. Herregud så läskigt det var, men det gick över ganska fort.. ^^ 19 jan, 2015 20:43 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Har haft en sjukt bra dag.
Min mamma är kontaktperson åt en tjej och jag spenderade eftermiddagen/kvällen med henne och min mamma. Vi åt god mat och gick på bio. Micke & Veronica hette filmen, rekommenderar. Den var rätt söt! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 19 jan, 2015 20:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades??
Hej 19 jan, 2015 20:55 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Twitter fungerar inte. Inte på datorn, mobilen eller iPaden. Varför : (((( SAME, blir galen!! DD: ;;
19 jan, 2015 21:02 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: jo, samma för mig när jag träffar folk. Lite "wat, har jag sagt att jag ska umgås med dig hela eftermiddagen främling.." men det släpper som sagt o man inser ganska snart att det är samma person som man kännt hela tiden :3Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst. Good 4 you! Gjort det själv ett par gånger. Det känns så konstigt. Det är lixom - dels är det här en helt främmande person, du har aldrig pratat, pratat med den eller träffat den. Samtidigt känner du den så jäkla väl. Blir bara skumt Verkligen! Trots att man har pratat i flera år, så känns de som helt bortblåsta de första sekunderna i luren. Herregud så läskigt det var, men det gick över ganska fort.. ^^ 19 jan, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: ... wHAT :O Så länge sedan??Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades?? 19 jan, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
Orkat fixa ny presentation, och nu ska jag spendera lite tid med Luu då jag lovade att titta på Teen Wolf med honom!
19 jan, 2015 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen