Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19206 19207 19208 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst.


Good 4 you! Gjort det själv ett par gånger. Det känns så konstigt. Det är lixom - dels är det här en helt främmande person, du har aldrig pratat, pratat med den eller träffat den. Samtidigt känner du den så jäkla väl. Blir bara skumt

19 jan, 2015 20:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har 0,11 öre på mitt privata konto.
Hahahaha

Haaah..


Nu blev du fattig!

19 jan, 2015 20:31

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Idrottsgalan! ♥

Efter årets första träningspass efter sjukdom. Kroppen sjunger av lycka

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 jan, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst.


Good 4 you! Gjort det själv ett par gånger. Det känns så konstigt. Det är lixom - dels är det här en helt främmande person, du har aldrig pratat, pratat med den eller träffat den. Samtidigt känner du den så jäkla väl. Blir bara skumt



Verkligen! Trots att man har pratat i flera år, så känns de som helt bortblåsta de första sekunderna i luren. Herregud så läskigt det var, men det gick över ganska fort.. ^^

19 jan, 2015 20:43

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Har haft en sjukt bra dag.
Min mamma är kontaktperson åt en tjej och jag spenderade eftermiddagen/kvällen med henne och min mamma. Vi åt god mat och gick på bio. Micke & Veronica hette filmen, rekommenderar. Den var rätt söt!

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

19 jan, 2015 20:49

Luna Chang
Elev

Avatar


Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades??

Hej

19 jan, 2015 20:55

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Twitter fungerar inte. Inte på datorn, mobilen eller iPaden. Varför : ((((

SAME, blir galen!! DD:

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

19 jan, 2015 21:02

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst.


Good 4 you! Gjort det själv ett par gånger. Det känns så konstigt. Det är lixom - dels är det här en helt främmande person, du har aldrig pratat, pratat med den eller träffat den. Samtidigt känner du den så jäkla väl. Blir bara skumt



Verkligen! Trots att man har pratat i flera år, så känns de som helt bortblåsta de första sekunderna i luren. Herregud så läskigt det var, men det gick över ganska fort.. ^^
jo, samma för mig när jag träffar folk. Lite "wat, har jag sagt att jag ska umgås med dig hela eftermiddagen främling.." men det släpper som sagt o man inser ganska snart att det är samma person som man kännt hela tiden :3

19 jan, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Alltså sanna1324567 var det två år sedan vi träffades??
... wHAT :O Så länge sedan??

19 jan, 2015 21:04

Borttagen

Avatar


Orkat fixa ny presentation, och nu ska jag spendera lite tid med Luu då jag lovade att titta på Teen Wolf med honom!

19 jan, 2015 21:07

1 2 3 ... 19206 19207 19208 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.