Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19202 19203 19204 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ella01
Elev

Avatar


Själv har man 1887 galleoner, 17 knutingar... Känner mig överdrivet rik

✩✩✩

19 jan, 2015 12:20

Frivolt
Elev

Avatar


Tänk om man hade fått en krona per galleon man tjänade...fatta vad rik man skulle va nu? D:

19 jan, 2015 12:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Tänk om man hade fått en krona per galleon man tjänade...fatta vad rik man skulle va nu? D:
Hur mycket har du?

19 jan, 2015 12:42

Hängslebyxor
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hängslebyxor:
Skrivet av Solkatten:
Det snöar. :3

Nordanhym: Åh var du i Halmstad? Jag går i skola där. ^^ Bor typ 30-40 min ifrån.

Va!, jag har landställe i steninge som ligger jätte nära!

Jag åker förbi Steninge med buss typ varje dag. Bor typ bara några busshållsplatser efter eller före eller vad man ska säga. xD (Efter när jag åker hem från skolan...)


Omg coolt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F49.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc57l0oQSC1qclilyo7_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FyA8xHl.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F28f9caaebe51d7b37470d9e535df446d%2Ftumblr_mr27ixYb9Q1rrpj0jo1_500.gif

19 jan, 2015 12:44

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Tänk om man hade fått en krona per galleon man tjänade...fatta vad rik man skulle va nu? D:
Hur mycket har du?


2026 x) Men tänkte lixom om jag tjänade fem galleoner idag så får jag fem kronor x) Lixom....fatta, hade lätt kunnat ta det som ett jobb :O

19 jan, 2015 12:46

Borttagen

Avatar

+1


Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst.

19 jan, 2015 13:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Miss D Malfoy Hur gör man för att komma på awesome användarnamn?:c xd


Brainstorma!
Haha xd men borde ha tänkt på innan jag skapade mitt konto att jag kunde heta något Draco-rellaterat cx


Haha, ja det är lite försent nu x)

Nejdå! Det är fint!

Jag ångrar att jag blev Hufflare..är egentligen en slytherinare through and through
Hah, jaa:c Borde ha tänkt lite innan cx för hatar typ mitt användarnamn :c
Haha tack :3
Well, det var därför jag skapade ett nytt konto här xd Kännde mig inte som en Hufflare längre cx så det var därför jag bytte^^


Ah, jag förstår!
Själv är jag så kär i mitt användarnamn så jag vill inte byta xD
Hah xd fast man kan ju alltid byta men ha samma användarnamn^^

Kan man? Hur gör man det? :o
Alltså om man tar bort sitt konto så är ju ens användarnamn ledigt:p så då kan man ju bara göra ett nytt konto fast samma namn^^


Jaha, fast det är det inte värt
Noo, right^^

19 jan, 2015 13:23

cikki
Elev

Avatar


Jag fyller år idag och är jätteglad för jaghar fått massa fandommerch

19 jan, 2015 14:16

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Jag fyller år idag och är jätteglad för jaghar fått massa fandommerch


Grattis

19 jan, 2015 14:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Jag fyller år idag och är jätteglad för jaghar fått massa fandommerch

Grattis!

19 jan, 2015 14:18

1 2 3 ... 19202 19203 19204 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.