@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
Själv har man 1887 galleoner, 17 knutingar... Känner mig överdrivet rik
✩✩✩ 19 jan, 2015 12:20 |
|
Frivolt
Elev |
Tänk om man hade fått en krona per galleon man tjänade...fatta vad rik man skulle va nu? D:
19 jan, 2015 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hur mycket har du?Tänk om man hade fått en krona per galleon man tjänade...fatta vad rik man skulle va nu? D: 19 jan, 2015 12:42 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Solkatten: Det snöar. :3 Nordanhym: Åh var du i Halmstad? Jag går i skola där. ^^ Bor typ 30-40 min ifrån. Va!, jag har landställe i steninge som ligger jätte nära! Jag åker förbi Steninge med buss typ varje dag. Omg coolt ![]() ![]()
19 jan, 2015 12:44 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hur mycket har du? Tänk om man hade fått en krona per galleon man tjänade...fatta vad rik man skulle va nu? D: 2026 x) Men tänkte lixom om jag tjänade fem galleoner idag så får jag fem kronor x) Lixom....fatta, hade lätt kunnat ta det som ett jobb :O 19 jan, 2015 12:46 |
|
Borttagen
|
Jag ringde en internetvän för första gången idag. Jag har aldrig varit en särskilt verbal person, och jag avskyr att prata i telefon, men jag kände bara.. att jag måste ringa honom. Och det gjorde jag. Det gick bra. Han tyckte om att höra min röst.
19 jan, 2015 13:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss D Malfoy: Noo, right^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Alltså om man tar bort sitt konto så är ju ens användarnamn ledigt:p så då kan man ju bara göra ett nytt konto fast samma namn^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Hah xd fast man kan ju alltid byta men ha samma användarnamn^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Haha tack :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Haha xd men borde ha tänkt på innan jag skapade mitt konto att jag kunde heta något Draco-rellaterat cx Skrivet av Borttagen: Miss D Malfoy Hur gör man för att komma på awesome användarnamn?:c xd Brainstorma! Haha, ja det är lite försent nu x) Nejdå! Det är fint! Jag ångrar att jag blev Hufflare..är egentligen en slytherinare through and through Hah, jaa:c Borde ha tänkt lite innan cx för hatar typ mitt användarnamn :c Well, det var därför jag skapade ett nytt konto här xd Kännde mig inte som en Hufflare längre cx så det var därför jag bytte^^ Ah, jag förstår! Själv är jag så kär i mitt användarnamn så jag vill inte byta xD Kan man? Hur gör man det? :o Jaha, fast det är det inte värt 19 jan, 2015 13:23 |
|
cikki
Elev |
Jag fyller år idag och är jätteglad för jaghar fått massa fandommerch
19 jan, 2015 14:16 |
|
Frivolt
Elev |
19 jan, 2015 14:18 |
|
Borttagen
|
19 jan, 2015 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen