@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså jag har bara 119 G här på mugglis Du snackar med en som har 40 g xP ![]() ![]()
19 jan, 2015 07:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hängslebyxor: Själv har man 1400 galleoner:pSkrivet av Borttagen: Asså jag har bara 119 G här på mugglis Du snackar med en som har 40 g xP I am rich^^ 19 jan, 2015 08:19 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte än ... Vi blir intrucerade till arbetet idag xc
19 jan, 2015 08:30 |
|
Borttagen
|
Yas:d
19 jan, 2015 08:34 |
|
Solkatten
Elev |
Det snöar. :3
Nordanhym: Åh var du i Halmstad? Jag går i skola där. ^^ Bor typ 30-40 min ifrån om man åker bil (en timme med buss). Vad gjorde du där? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2015 09:44
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-19 kl. 09:47
|
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det snöar. :3 Nordanhym: Åh var du i Halmstad? Jag går i skola där. ^^ Bor typ 30-40 min ifrån. Va!, jag har landställe i steninge som ligger jätte nära! ![]() ![]()
19 jan, 2015 09:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: förr eller senare. ^^Alien VAD GÖR VI MED VÅRA LIV?! AHAHAHAHA VI KOMMER DÖ XD 19 jan, 2015 09:52 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Alltså om man tar bort sitt konto så är ju ens användarnamn ledigt:p så då kan man ju bara göra ett nytt konto fast samma namn^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Hah xd fast man kan ju alltid byta men ha samma användarnamn^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Haha tack :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Haha xd men borde ha tänkt på innan jag skapade mitt konto att jag kunde heta något Draco-rellaterat cx Skrivet av Borttagen: Miss D Malfoy Hur gör man för att komma på awesome användarnamn?:c xd Brainstorma! Haha, ja det är lite försent nu x) Nejdå! Det är fint! Jag ångrar att jag blev Hufflare..är egentligen en slytherinare through and through Hah, jaa:c Borde ha tänkt lite innan cx för hatar typ mitt användarnamn :c Well, det var därför jag skapade ett nytt konto här xd Kännde mig inte som en Hufflare längre cx så det var därför jag bytte^^ Ah, jag förstår! Själv är jag så kär i mitt användarnamn så jag vill inte byta xD Kan man? Hur gör man det? :o Jaha, fast det är det inte värt Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 19 jan, 2015 11:01 |
|
Obliviate_
Elev |
i is not sure. men min katt äter hellre hundarnas torrfoder än o äta sin egen mat, både blöt och torrfoder.
Whai is this? 19 jan, 2015 11:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Solkatten: Det snöar. :3 Nordanhym: Åh var du i Halmstad? Jag går i skola där. ^^ Bor typ 30-40 min ifrån. Va!, jag har landställe i steninge som ligger jätte nära! Jag åker förbi Steninge med buss typ varje dag. cawywell: Jag är så mycket fattigare än dig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2015 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen