Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19200 19201 19202 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Om ungefär en timme börjar John Barrowmans radioprogram :'D SO HAPPYYY!!! Bästa grejjen på veckan alltså!!


Eller hur InspiredPsycho?


"Bästa" beskriver nog inte vad jag känner. :'
Det är typ bland det bästa i mitt liv just nu, haha. Älskar när han pratar om Scott ♥


Hahah okejdå, jag underdrev nog en hel del xD Är ett av det bästa i mitt liv också I två timmar får jag verkligen känna mig jätteglad Det är mycket för att va mig!
JAAA ♥ Älskar det :'D När han lixom nämner honom på nått sätt ♥


Eller hur :'
Samma här!

18 jan, 2015 23:34

Frivolt
Elev

Avatar


Haha....Slängde en penna åt min katt, den ville hon inte leka med. Slängde ett par sockar istället, hon kan inte sluta leka med dom xD

Min lilla socktjyv ♥

18 jan, 2015 23:40

Borttagen

Avatar


Jag mår piss både mentalt och fysiskt..

18 jan, 2015 23:43

Borttagen

Avatar


Hatar att välja...

Första säsongen av Mad Men, eller The Machinist, innan jag försöker sova?

Fast... kanske Primal Fear?

18 jan, 2015 23:46

Borttagen

Avatar


Och det är skitkallt.. Även fast det är typ 3-4+ grader ute...

18 jan, 2015 23:48

Borttagen

Avatar

+2


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10415621_10152454205133297_5288860437163887033_n.jpg%3Foh%3D20e468563da190f15fb9c5774f5a0b9f%26amp%3Boe%3D556DD917%26amp%3B__gda__%3D1428524648_a792eae150975c3043ebe5caedc118ff

Här vill jag bo..

19 jan, 2015 00:15

Frivolt
Elev

Avatar


4 inloggade :O det va inte igår det va så få! Man märker att det är en vanlig vardag imorn ^^

19 jan, 2015 02:25

baramin
Elev

Avatar


haha får så mycket panik-tankar av att vara den enda inloggade, kan inte släppa tanken på att jag ska liksom skapa hundra stycken aaaaaahhhh"-forum i VARJE kategori och sen imorgon när alla loggar in så är hela mugglis liksom övertaget av mina "aaaaaah"-trådar och det är värsta kaoS och alla bara ah nu har hon allt varit i farten



jag borde gå och lägga mig

och jag borde göra min italienskaläxa

och min franskläxa


she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

19 jan, 2015 02:58

themarauder
Lärare

Avatar


jag har hemlängtan =(

=) - just like themarauder

19 jan, 2015 04:04

Klaestron
Elev

Avatar


Hade en couchsurfer här fredag - lördag och är överlycklig över att det är måndag idag. Soffsurfaren var väldigt... Skrämmande, vem säger åt någon att de är vackra och att de vill ha barn ihop med en - efter 4h?! Lite läskigt i helgen, men hans hundar var snälla!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

19 jan, 2015 06:17

1 2 3 ... 19200 19201 19202 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.