Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19199 19200 19201 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
illusionofcool
Elev

Avatar


Min mamma läser för min lillebror...
Vi råkar vara i samma hotellrum...
Det finns en "hemsk" person...
Som heter Marianne...
Och min bästa vän heter Marianne

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

18 jan, 2015 20:56

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Vi ska ha teknik. Varenda lektion. Hela nästa vecka.

Hahahah jag hatar teknik
Vänta va, ska ni bara ha teknik?? stackars dig isf :pp
Ja Vi har en hel vecka teknik varje skolår ...
ugh vad segt...vad ska ni göra?

18 jan, 2015 21:01

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag vill se en animerad film!
Tips?

18 jan, 2015 21:04

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag vill se en animerad film!
Tips?
Coraline! om du tycker om väldigt konstiga filmer cx

18 jan, 2015 21:07

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag vill se en animerad film!
Tips?


Hitta Nemo?

18 jan, 2015 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag vill se en animerad film!
Tips?
är är en webbsida med massa disneyfilmer men de är inte på svenska, de är på engelska.. http://www.kidsmovies.tv/

18 jan, 2015 21:25

Obliviate_
Elev

Avatar


Hej mugglis. Jag vill bara berätta för er allesammans att apelsin, det är minsann en riktig god sak.

Med den informationen avviker jag igen från denna sajt för en stund. Kände att det var viktigt att delge er då det antagligen är det mest produktiva som kommer komma ur mig på hela kvällen.

Trevlig kväll!

18 jan, 2015 21:28

Alvenia
Elev

Avatar


Haha skulle iväg och handla på överby i 45 min, blev över tre timmar

18 jan, 2015 21:49

Nordanhym
Elev

Avatar


Känns så konstigt och helt surt tt vara tillbaka hemma efter en hel helg i Halmstad... Vill åka tillbaka. Nu på en gång. Trivs hundra miljoner gånger bättre där än vad jag gör här. Usch jag vill flytta... Pallar inte med den här lilla byhålan. Men förhoppningsvis *cross your fingers and toes* så kommer jag flytta till hösten om jag börjar plugga.Ska bara bestämma mig för vad jag ska plugga... Decisions decisions... Fan va livet ska vara komplicerat ibland xD

On the up side, har fått en massa skrivning gjord ikväll
Hela tre kapitel Känns gött Nu lite TV sen sova för ska upp imorgon xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

18 jan, 2015 22:05

Borttagen

Avatar


Asså jag har bara 119 G här på mugglis Jag är fattig! x)

18 jan, 2015 22:41

1 2 3 ... 19199 19200 19201 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.