@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Min mamma läser för min lillebror...
Vi råkar vara i samma hotellrum... Det finns en "hemsk" person... Som heter Marianne... Och min bästa vän heter Marianne "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 jan, 2015 20:56 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: ugh vad segt...vad ska ni göra? Skrivet av LauraTree: Ja Skrivet av Borttagen: Vänta va, ska ni bara ha teknik?? stackars dig isf :pp Vi ska ha teknik. Varenda lektion. Hela nästa vecka. Hahahah jag hatar teknik 18 jan, 2015 21:01 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vill se en animerad film!
Tips? 18 jan, 2015 21:04 |
|
cikki
Elev |
Coraline! om du tycker om väldigt konstiga filmer cx
18 jan, 2015 21:07 |
|
Frivolt
Elev |
18 jan, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
är är en webbsida med massa disneyfilmer men de är inte på svenska, de är på engelska.. http://www.kidsmovies.tv/
18 jan, 2015 21:25 |
|
Obliviate_
Elev |
Hej mugglis. Jag vill bara berätta för er allesammans att apelsin, det är minsann en riktig god sak.
Med den informationen avviker jag igen från denna sajt för en stund. Kände att det var viktigt att delge er då det antagligen är det mest produktiva som kommer komma ur mig på hela kvällen. Trevlig kväll! 18 jan, 2015 21:28 |
|
Alvenia
Elev |
Haha skulle iväg och handla på överby i 45 min, blev över tre timmar
18 jan, 2015 21:49 |
|
Nordanhym
Elev |
Känns så konstigt och helt surt tt vara tillbaka hemma efter en hel helg i Halmstad... Vill åka tillbaka. Nu på en gång. Trivs hundra miljoner gånger bättre där än vad jag gör här. Usch jag vill flytta... Pallar inte med den här lilla byhålan. Men förhoppningsvis *cross your fingers and toes* så kommer jag flytta till hösten om jag börjar plugga.Ska bara bestämma mig för vad jag ska plugga... Decisions decisions... Fan va livet ska vara komplicerat ibland xD
On the up side, har fått en massa skrivning gjord ikväll Hela tre kapitel ![]()
18 jan, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
Asså jag har bara 119 G här på mugglis
18 jan, 2015 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen