Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har en flickvän så det känns som att jag borde börja berätta åt mamma att jag är gay men vet inte hur.
15 sep, 2016 19:45 |
|
Obliviate_
Elev |
sambon är så jävla sjuk att han sover tp 18 timmar om dygnet o inte orkar göra ngt mer än max ta ut hundarna en ggr per dygn.
läkartid nästa vecka. så jag jobbar åtta timmar per dag o får dra runt ett helt hushåll själv med allt det innebär.. fml ._. går från ett vårdställe till ett annat i princip. 15 sep, 2016 19:47 |
|
Borttagen
|
Nu i dagarna var det 6 år sedan jag flyttade hemifrån! Var har tiden tagit vägen? Hur gick jag från att vara beroende av mamma till att klara av ett hushåll själv?? :o
15 sep, 2016 19:48 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Alla vänner drog. Behöver bygga upp ett nytt socialt liv.. innan jag vissnar i min ensamhet..
15 sep, 2016 22:43 |
|
Borttagen
|
Ser verkligen fram emot att börja jobba på mitt nya jobb i morgon. Mina senaste dagar har mestadels varit fulla av socialt obekväma situationer, överflöd av förvirrande känslor och att ligga hemma i min säng och försöka återhämta mig från allt detta.
Situationerna har bestått av en väldigt intensiv person som babblar långa monologer om sig själv och inte ett dugg intresserad av mig, känner mig mer som publik än umgänge. Den andra var mina vänner som fick rycka in som barnvakter åt en för stunden hyperaktiv unge (4 år-ish) och jag har jättesvårt att umgås med barn, hon skulle ha med mig i massa lekar medan mina vänner sprang och ordnade allt praktiskt. Den tredje var att vara femte hjulet på en dejt med två nykära personer. Har fått min dos av social awkwardness för ett tag framåt nu.... 18 sep, 2016 18:46 |
|
Borttagen
|
Det är något konstigt med min vänstra arm. När jag trycker på finger topparna kan det ibland göra ont/sticka till och ännu värre "blixtra" i hela armen. Men det händer bara när jag lyckas trycka på en viss punkt. Trycker jag på benen i fingrarna eller vad är det som gör att det "blixtrar" i hela armen?
18 sep, 2016 21:37
Detta inlägg ändrades senast 2016-09-18 kl. 23:06
|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: nån nerv som är i kläm?Det är något konstigt med min bästa arm. När jag trycker på finger topparna kan det ibland göra ont/sticka till och ännu värre "blixtra" i hela armen. Men det händer bara när jag lyckas trycka på en viss punkt. Trycker jag på benen i fingrarna eller vad är det som gör att det "blixtrar" i hela armen? 18 sep, 2016 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: nån nerv som är i kläm? Det är något konstigt med min bästa arm. När jag trycker på finger topparna kan det ibland göra ont/sticka till och ännu värre "blixtra" i hela armen. Men det händer bara när jag lyckas trycka på en viss punkt. Trycker jag på benen i fingrarna eller vad är det som gör att det "blixtrar" i hela armen? Kanske det. Det händer både i pek-, lång- och ringfingret och första gången jag upptäckte det här var för 5 år sedan. 18 sep, 2016 22:20 |
|
Kallamina
Elev |
Jag behöver verkligen prata med någon just nu. Jag vet inte om jag någonsin har känt mig så här förut. Det är det värsta som har hänt mig och ändå har inget hänt egentligen. Fan.
18 sep, 2016 22:42 |
|
Obliviate_
Elev |
jag har någon ande som verkar väldigt mån om o få kontakt med mig men jag lyckas inte trots att jag brukar kunna det?
18 sep, 2016 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen