Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1919 1920 1921 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag har en flickvän så det känns som att jag borde börja berätta åt mamma att jag är gay men vet inte hur.

15 sep, 2016 19:45

Obliviate_
Elev

Avatar


sambon är så jävla sjuk att han sover tp 18 timmar om dygnet o inte orkar göra ngt mer än max ta ut hundarna en ggr per dygn.

läkartid nästa vecka.

så jag jobbar åtta timmar per dag o får dra runt ett helt hushåll själv med allt det innebär.. fml ._. går från ett vårdställe till ett annat i princip.

15 sep, 2016 19:47

Borttagen

Avatar


Nu i dagarna var det 6 år sedan jag flyttade hemifrån! Var har tiden tagit vägen? Hur gick jag från att vara beroende av mamma till att klara av ett hushåll själv?? :o

15 sep, 2016 19:48

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Alla vänner drog. Behöver bygga upp ett nytt socialt liv.. innan jag vissnar i min ensamhet..

15 sep, 2016 22:43

Borttagen

Avatar


Ser verkligen fram emot att börja jobba på mitt nya jobb i morgon. Mina senaste dagar har mestadels varit fulla av socialt obekväma situationer, överflöd av förvirrande känslor och att ligga hemma i min säng och försöka återhämta mig från allt detta.

Situationerna har bestått av en väldigt intensiv person som babblar långa monologer om sig själv och inte ett dugg intresserad av mig, känner mig mer som publik än umgänge. Den andra var mina vänner som fick rycka in som barnvakter åt en för stunden hyperaktiv unge (4 år-ish) och jag har jättesvårt att umgås med barn, hon skulle ha med mig i massa lekar medan mina vänner sprang och ordnade allt praktiskt. Den tredje var att vara femte hjulet på en dejt med två nykära personer.

Har fått min dos av social awkwardness för ett tag framåt nu....

18 sep, 2016 18:46

Borttagen

Avatar


Det är något konstigt med min vänstra arm. När jag trycker på finger topparna kan det ibland göra ont/sticka till och ännu värre "blixtra" i hela armen. Men det händer bara när jag lyckas trycka på en viss punkt. Trycker jag på benen i fingrarna eller vad är det som gör att det "blixtrar" i hela armen?

18 sep, 2016 21:37

Detta inlägg ändrades senast 2016-09-18 kl. 23:06
Antal ändringar: 1

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är något konstigt med min bästa arm. När jag trycker på finger topparna kan det ibland göra ont/sticka till och ännu värre "blixtra" i hela armen. Men det händer bara när jag lyckas trycka på en viss punkt. Trycker jag på benen i fingrarna eller vad är det som gör att det "blixtrar" i hela armen?
nån nerv som är i kläm?

18 sep, 2016 21:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Det är något konstigt med min bästa arm. När jag trycker på finger topparna kan det ibland göra ont/sticka till och ännu värre "blixtra" i hela armen. Men det händer bara när jag lyckas trycka på en viss punkt. Trycker jag på benen i fingrarna eller vad är det som gör att det "blixtrar" i hela armen?
nån nerv som är i kläm?


Kanske det. Det händer både i pek-, lång- och ringfingret och första gången jag upptäckte det här var för 5 år sedan. Kan gitarrspelande orsaka det? För det är ju de tre fingrarna där jag faktiskt trycket på strängarna.

18 sep, 2016 22:20

Kallamina
Elev

Avatar


Jag behöver verkligen prata med någon just nu. Jag vet inte om jag någonsin har känt mig så här förut. Det är det värsta som har hänt mig och ändå har inget hänt egentligen. Fan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

18 sep, 2016 22:42

Obliviate_
Elev

Avatar


jag har någon ande som verkar väldigt mån om o få kontakt med mig men jag lyckas inte trots att jag brukar kunna det?

18 sep, 2016 23:00

1 2 3 ... 1919 1920 1921 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.