Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Luna 1 jag har bara blivit attackerad av en hund 1 gång (bulldog, kanske 5 månader, alltså, STOR OCH INTE TRÄNAD) hemsk hund var det.. hördes till och med på namnet BORK. BORK!!! usch och fy
men alla andra hundar är supersöta ♥
18 sep, 2011 19:33 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna 1 & leumas vän har ni seriöst aldrig blivit attackerad av en katt? dom är farliga djur! Nej, alla jag träffat är så keliga så. Varje gång jag ser en katt utomhus så ropar jag med lite speciell röst: Kissen! Kom då Kissen! Och det gör dom varje gång och stryker sig mot mitt ben :-3 18 sep, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
katter stirra också jätte ofta på mig. och om man går förbi så följer den liksom med med blicken o.o
![]() Luna 1 hundar leker ju bara, dom attackerar aldrig :oD 18 sep, 2011 19:35 |
|
si_tonks
Elev |
det finns en hundras som är lite...jaa, hundarna ser ut som stora spinkiga STORA vargar... inte kul, det är en familj som bor nära mig som har typ 5 st och som brukar gå med dem i närheten av mig :3
![]()
18 sep, 2011 19:40 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: katter stirra också jätte ofta på mig. och om man går förbi så följer den liksom med med blicken o.o ![]() Luna 1 hundar leker ju bara, dom attackerar aldrig :oD Nej, så när hundar biter dig i sidan så det börjar b Skrivet av Borttagen: katter stirra också jätte ofta på mig. och om man går förbi så följer den liksom med med blicken o.o ![]() Luna 1 hundar leker ju bara, dom attackerar aldrig :oD Skrivet av Borttagen: katter stirra också jätte ofta på mig. och om man går förbi så följer den liksom med med blicken o.o ![]() Luna 1 hundar leker ju bara, dom attackerar aldrig :oD Skrivet av Borttagen: katter stirra också jätte ofta på mig. och om man går förbi så följer den liksom med med blicken o.o ![]() Luna 1 hundar leker ju bara, dom attackerar aldrig :oD Nej, så alla tidningsartiklar t.ex den om att en kvinna blev attackeradav en hund som nästan rev av halva hennes hy, hon räddade sig själv med en pinne. HUNDAR ÄR FARLIGA! Katter är söta.. Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Luna 1 & leumas vän har ni seriöst aldrig blivit attackerad av en katt? dom är farliga djur! Nej, alla jag träffat är så keliga så. Varje gång jag ser en katt utomhus så ropar jag med lite speciell röst: Kissen! Kom då Kissen! Och det gör dom varje gång och stryker sig mot mitt ben :-3 This ^
Tumblr.
18 sep, 2011 19:40 |
|
Enchanted
Elev |
avifors Precis! De är läskiga
18 sep, 2011 19:40 |
|
si_tonks
Elev |
18 sep, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2011 21:22 |
|
Borttagen
|
Som jag skrev i Smärta-tråden:
Skrivet av Borttagen: Stor smärta. Datorn har låg batterinivå. Snart kommer skärmen bli svart och ni försvinna. Jag kommer sitta ensam kvar i min tråkiga vardag och deppa. LÄMNA MIG INTE, MUGGLIS! Sorryyyy... 18 sep, 2011 21:22 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Luna 1 & leumas vän har ni seriöst aldrig blivit attackerad av en katt? dom är farliga djur! Håller med till 110 % ! Min katt är som en mordisk ninja. Hans specialitét är att hoppa upp bakifrån soffan och klösa en i huvudet </3 "we live together, and harry does all the cooking." 18 sep, 2011 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen