Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
"Hmm, vad var det nu jag sa sist, ja nu var det, det här!"
Everything is Dramione and nothing hurts. 17 jan, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
"Ja, jag lovar."
17 jan, 2012 15:17 |
|
MizzNina
Elev |
"Men jävla apmänniskor."
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jan, 2012 15:32 |
|
9te
Elev |
17 jan, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
"Men gå härifrån din kokosnöt. Du har inget att göra i mitt rum. Adjö"
17 jan, 2012 15:43 |
|
baramin
Elev |
"NEJ JAG ÄR INTE ARG?! :@"
Eh ah. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
"I do believe in the light
Raise your hands up to the sky" 17 jan, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
"Aoouuj, ontontontprutt."
(Bet mig i läppen.) 17 jan, 2012 15:48 |
|
-Patronus-
Elev |
17 jan, 2012 15:49 |
|
Dementoren
Elev |
17 jan, 2012 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen