The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: jag vill bara se Zoes stjärn bild när jag tittar upp mot himlen! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor... Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land Jag blir överlycklig när jag ser dem.....och kan urskilja sagorna......historierna. Södra kronan kan jag utantill....och Perseus.. Jag med! 5 jan, 2017 22:21 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ogillade killar fram tills jag började i min nya klass där de inte är idioter..... Så jag har liksom alltid velat joina dem!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: jag vill bara se Zoes stjärn bild när jag tittar upp mot himlen! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor... Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land Jag blir överlycklig när jag ser dem.....och kan urskilja sagorna......historierna. Södra kronan kan jag utantill....och Perseus.. Zoe...... Alltså jag har alltid varit sur och beundrar Artemisgägarna... ![]()
5 jan, 2017 22:24 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ogillade killar fram tills jag började i min nya klass där de inte är idioter..... Så jag har liksom alltid velat joina dem! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: jag vill bara se Zoes stjärn bild när jag tittar upp mot himlen! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor... Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land Jag blir överlycklig när jag ser dem.....och kan urskilja sagorna......historierna. Södra kronan kan jag utantill....och Perseus.. Zoe...... Alltså jag har alltid varit sur och beundrar Artemisgägarna... Inte jag....är arg.....hehe allmänt på gudarna...
5 jan, 2017 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag ogillade killar fram tills jag började i min nya klass där de inte är idioter..... Så jag har liksom alltid velat joina dem! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: jag vill bara se Zoes stjärn bild när jag tittar upp mot himlen! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor... Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land Jag blir överlycklig när jag ser dem.....och kan urskilja sagorna......historierna. Södra kronan kan jag utantill....och Perseus.. Zoe...... Alltså jag har alltid varit sur och beundrar Artemisgägarna... Jag har också velat joina de för alla killar i hela sjuan i min skola är idioter.... 5 jan, 2017 22:27 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag vill inte ansluta mig till jägarna. Det finns många anledningar. Jag vill inte ignorera pappa, eller andra pojkar. Jag skulle inte vilja åka runt och döda monster, jag vill ha et lungt liv på Camp! Jag vill inte vara jungfru för evigt! Men det betyder inte att jag ogillar jägarna! De är jättecoola!
5 jan, 2017 22:35 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Ja det är ända problemet nu när jag har vänner som är killar och dessutom min pappa (alltså pappa pappa inte Apollon) så blir det lite jobbigt att joina jägarna och sen vill jag ite bli odödlig (även om jag skulle vilja ha ett lite längre liv) Jag vill inte ansluta mig till jägarna. Det finns många anledningar. Jag vill inte ignorera pappa, eller andra pojkar. Jag skulle inte vilja åka runt och döda monster, jag vill ha et lungt liv på Camp! Jag vill inte vara jungfru för evigt! Men det betyder inte att jag ogillar jägarna! De är jättecoola! ![]()
5 jan, 2017 22:37 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna..
5 jan, 2017 22:38 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Jag menar hur kan man bete sig så och ändå älska och avguda sig själv! Nej.... Gudarna äcklar mig (fast Artemis och Apollon bryr sig faktiskt ganska mycket om sina barn/följare!)Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. ![]()
5 jan, 2017 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Jag undrar vem som skrev regeln om är man inte får hjälpa sina barn... 5 jan, 2017 22:42 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Jag menar hur kan man bete sig så och ändå älska och avguda sig själv! Nej.... Gudarna äcklar mig (fast Artemis och Apollon bryr sig faktiskt ganska mycket om sina barn/följare!) Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Men får ändå än sån där hat-känsla.....så fort jag ser Poseidon ska han få se på utskällning!! Och jag kallar honom Poseidon. Allyson det var Zeus
5 jan, 2017 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen