Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Najs!!!
Julbalen? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 dec, 2011 07:41 |
|
joel9324
Elev |
11 dec, 2011 08:04 |
|
Borttagen
|
Naaaaaaaaaaaaaaajs! ! ! ! ! ! (Hur kan det inte va najs?)
Dödsätare? 11 dec, 2011 08:06 |
|
MizzNina
Elev |
Bajs.
Hippogriffer? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 dec, 2011 08:47 |
|
xCHiCKENSPLASH
Elev |
majs
Malfoys ^ta inte allt så seriöst, och ja, jag vet... jag skriver som en kratta :) 12 dec, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
NAAAJS!
Svartvändargränd? 12 dec, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
AWESOME!
Fotboll?! 12 dec, 2011 20:57 |
|
emmielou
Elev |
12 dec, 2011 22:12 |
|
themarauder
Lärare |
12 dec, 2011 22:43 |
|
MizzNina
Elev |
Najs.
Nintendo? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 dec, 2011 06:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen