Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
-Wee-
"Hur länge har du varit vampyr då?" Frågade jag intresserat honom. Mitt knä vädjade om att få vila, och det värkte so, bara den men konversationen mellan mig och Hector var väldigt intressant.
25 okt, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
"Längre än Diego, jag håller inte koll."
Jag stannade till. Diegos doft blandades med doften av vampyrblod.
25 okt, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
Jag stannade också.
"Diego?" Frågade jag och rösten darrade lite.
25 okt, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Inte ett ljud hördes.
"Kom!"
Jag ökade takten.
25 okt, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
Jag sprang före honom och hittade Diego liggande i buskarna.
Han hade ett djupt sår vid sidan och andades bara ytligt.
"Hector! Kom jag har hittat honom!" Ropade jag och satte mig bredvid Diego. Hans panna var glödhet.
25 okt, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
Jag sjönk ner vid hennes sida.
"Vad har hon gjort med honom?!"
Paniken hördes genom min röst.
25 okt, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte?" Viskade jag.
"Han andas ju i alla fall." Mumlade jag.
25 okt, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
Jag strök bort lite blod från hans kind.
"Vad ska vi göra...?"
25 okt, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
"Vi bär honom till mig. Försiktigt. Annars kommer han skadas ännu mer...blodet måste stoppas också." Mumlade jag och pussade honom på pannan.
25 okt, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
Jag lyfte försiktigt upp honom.
25 okt, 2013 21:50
|
Du får inte svara på den här tråden.