Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Där är ett parkour - ställe." - Jag
"Vet du, där borta var ett parkor." - I 14 jul, 2016 23:40 |
|
Luna Lönn
Elev |
Väldigt bra idé att man kan skriva ner citat som bekanta/vänner/familj sagt. *bevakar*
En utav mina vänner sa en dag. "Anledningen till att jag vaknar på morgonen är tanken på mat" _________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu 15 jul, 2016 15:31 |
|
Asked Calmly
Elev |
"Förr i tiden handlade minsann inte filmerna om råttor som lagar mat, utom om möss som körde ångbåt. Man hade så livlig fantasi på den tiden."
-Pappa
15 jul, 2016 16:36 |
|
catradora
Elev |
Min förra lärare brukade säga "skjut" när hon ville att någon elev skulle börja prata. När vi hade geografi pratade vi om Mellanöstern och då det är Elias' tur säger hon då.
"Okej Elias, skjut Turkiet!" Hela klassen typ dog... "Det heter breda smörgåsen, inte smöra!! Hur många gånger ska jag behöva säga det!!" -arg kille i parallellklassen till en kille i fyran vid matbordet "Har du nånsin försökt att hacka en pizza?" -bff "Kan man ladda ner droger?" -jag "Jag är ett chips fyllo and I'm proud." -W
23 jul, 2016 23:31 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"Nu kommer en sån här låt då jag inte säger nånting innan. Ahh, där sprack det..." - Loke
29 jul, 2016 22:04 |
|
potterflicka
Elev |
När jag var runt 7-8 var jag och min klass ute och åkte skridskor. Av någon anledning skulle detta filmas och visas på nyheterna, och en reporter kom fram till mig...
Reportern: Är det kul att åka skridskor? Jag: Jaa! Reportern: Varför är det kul? Jag: ... För att det är så halt! 15 aug, 2016 11:31 |
|
Borttagen
|
När min kompis skulle sova över med en annan kompis och var trött och inte tänkte: "Du, vad gör du om du somnar där?"
19 aug, 2016 12:22 |
|
fearless
Elev |
Ny lärare: Vilket team tror ni jag är i?
Alla elever: Mystic! Lärare: ALLA elever på den här skolan är i Mystic. Vad är det här? En tjej längst bak i klassrummet: Nej, jag är i Instinct. *alla vänder sig om och stirrar på henne*
24 aug, 2016 19:06 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Det är en bubbla i glaset - Pappa
En bubbla? - Mamma Ja, det är något som rör sig - Pappa Det är en liten fluga, eller siffror...- Mamma Men den rörde sig - Pappa Den ser väldigt död ut... - Mamma Den rör sig den rör sig den rör sig - pappa ![]()
31 aug, 2016 17:59 |
|
catradora
Elev |
31 aug, 2016 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen