Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GAH! Svår fråga. Älskar snö, men den är väldigt mycket av en bristvara här i söder. Antingen får vi ingen alls eller så får vi en meter på en gång, och det senare är väldigt sällsynt. Samtidigt så älskar jag att sitta inne och mysa när regnet öser ner och smattrar på fönstret... Meneh...
SNÖ!!! ♥♥♥♥ 29 okt, 2012 12:24 |
|
Pixie
Elev |
SNÖ!
Mysigt, och utan snö, ingen riktig jul Men jag älskar ljudet av regn! Fast...det finns ju alltid
29 okt, 2012 12:30 |
|
Danzi
Elev |
29 okt, 2012 12:39 |
|
J-star Black
Elev |
29 okt, 2012 12:40 |
|
ellisnoris
Elev |
29 okt, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Snö ♥
29 okt, 2012 12:42 |
|
APELSiiN
Elev |
29 okt, 2012 12:45 |
|
BlondaHermione
Elev |
Snö är kallt, vått och ruskigt. Regn är kallt, vått och ruskigt. Men det finns ju varma, underbara sommarregn, så regn. Ingen varm, underbar sommarsnö här inte.
29 okt, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Snö. Det kan vara tråkigt kallt och slaskigt, men samtidigt mycket mysigt och julaktigt. Regn tycker jag man har fått nog av det hår året. Jag väljer också snö för den där härliga "Första snön känslan" när man var mindre.
29 okt, 2012 15:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-29 kl. 15:58
|
|
pardus
Elev |
Snöööööö ♥♥♥♥
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 29 okt, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen