Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19198 19199 19200 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag skrev precis mitt 5000:de inlägg, utan att jag märkte det. Nåja de här är mitt 5002:ra
Grattis!!

Jag missade min 17900:e inlägg :c Det här är mitt 17906:e cx

tack, oj det var många grattis själv
Tack ^^

18 jan, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag vill ha en kram.
Kraaaaam! ♥
tacktack ♥

18 jan, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Ni som har sett The Maze Runner – jag behöver svar på en fråga.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vad hände med killarna som stannade kvar med Gally? Gally följde ju efter de andra tillslut men de som stannade kvar då? Någon som vet?

Spoiler:
Tryck här för att visa!Antagligen blev de dödade.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Av vilka då isf?

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men jag tanker att de stannade där, sedan blev de dödade av monsterna(som jag nu inte kommer ihåg vad de heter...x) ) eftersom de inte hade den där "gläntan" att gömma sig I då portarna inte stängdes. De kom ju inte ut ur labyrinte och hade ingenstans att gömma sig, så då blev de nog dödade av dem.Ingen överlever en natt I Maze sager de ju, och då är det ju som på natten överallt hela tiden.

18 jan, 2015 20:46

Hedwig96
Elev

Avatar

+1


"Mamma, fanns du när Eddie föddes" - min lillebror

Eddie är vår storebror xD

18 jan, 2015 20:49

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi ska ha teknik. Varenda lektion. Hela nästa vecka.

Hahahah jag hatar teknik
Vänta va, ska ni bara ha teknik?? stackars dig isf :pp

18 jan, 2015 20:50

cikki
Elev

Avatar


Fyller år imorgon. Den som kommer ihåg det vinner en uppäten ostmacka ^^

18 jan, 2015 20:51

Frivolt
Elev

Avatar


När man lyssnar på John Barrowmans radioprogram så går verkligen två timmar på tok för fort D:

18 jan, 2015 20:51

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Frivolt:
Om ungefär en timme börjar John Barrowmans radioprogram :'D SO HAPPYYY!!! Bästa grejjen på veckan alltså!!


Eller hur InspiredPsycho?


"Bästa" beskriver nog inte vad jag känner. :'
Det är typ bland det bästa i mitt liv just nu, haha. Älskar när han pratar om Scott ♥

18 jan, 2015 20:52

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Om ungefär en timme börjar John Barrowmans radioprogram :'D SO HAPPYYY!!! Bästa grejjen på veckan alltså!!


Eller hur InspiredPsycho?


"Bästa" beskriver nog inte vad jag känner. :'
Det är typ bland det bästa i mitt liv just nu, haha. Älskar när han pratar om Scott ♥


Hahah okejdå, jag underdrev nog en hel del xD Är ett av det bästa i mitt liv också I två timmar får jag verkligen känna mig jätteglad Det är mycket för att va mig!
JAAA ♥ Älskar det :'D När han lixom nämner honom på nått sätt ♥

18 jan, 2015 20:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Vi ska ha teknik. Varenda lektion. Hela nästa vecka.

Hahahah jag hatar teknik
Vänta va, ska ni bara ha teknik?? stackars dig isf :pp
Ja Vi har en hel vecka teknik varje skolår ...

18 jan, 2015 20:54

1 2 3 ... 19198 19199 19200 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.