@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 jan, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: tacktack ♥Skrivet av Borttagen: Kraaaaam! ♥ jag vill ha en kram. 18 jan, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2015 20:46 |
|
Hedwig96
Elev |
"Mamma, fanns du när Eddie föddes" - min lillebror
Eddie är vår storebror xD 18 jan, 2015 20:49 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vänta va, ska ni bara ha teknik?? stackars dig isf :ppVi ska ha teknik. Varenda lektion. Hela nästa vecka. Hahahah jag hatar teknik 18 jan, 2015 20:50 |
|
cikki
Elev |
Fyller år imorgon. Den som kommer ihåg det vinner en uppäten ostmacka ^^
18 jan, 2015 20:51 |
|
Frivolt
Elev |
När man lyssnar på John Barrowmans radioprogram så går verkligen två timmar på tok för fort D:
18 jan, 2015 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Om ungefär en timme börjar John Barrowmans radioprogram :'D SO HAPPYYY!!! Eller hur InspiredPsycho? "Bästa" beskriver nog inte vad jag känner. :' Det är typ bland det bästa i mitt liv just nu, haha. Älskar när han pratar om Scott ♥ 18 jan, 2015 20:52 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Om ungefär en timme börjar John Barrowmans radioprogram :'D SO HAPPYYY!!! Eller hur InspiredPsycho? "Bästa" beskriver nog inte vad jag känner. :' Det är typ bland det bästa i mitt liv just nu, haha. Älskar när han pratar om Scott ♥ Hahah okejdå, jag underdrev nog en hel del xD Är ett av det bästa i mitt liv också JAAA ♥ Älskar det :'D När han lixom nämner honom på nått sätt ♥ 18 jan, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ja Skrivet av Borttagen: Vänta va, ska ni bara ha teknik?? stackars dig isf :pp Vi ska ha teknik. Varenda lektion. Hela nästa vecka. Hahahah jag hatar teknik 18 jan, 2015 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen