Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19197 19198 19199 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag vill ha en kram.
Kraaaaam! ♥

18 jan, 2015 19:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Det var nästa gissning.
Spänningshuvudvärk beror ofta på stress, ibland kan det hjälpa att massera vid axlarna och upp längs nacke. Gällande värktabletter brukar acetylsalicylsyra hjälpa bäst mot spänningshuvudvärk. Det är verkningsämnet i bland annat Treo och Magnecyl.

Jag har ont i huvudet även när jag inte är stressad. Men min huvudvärk har ökat sedan skolstarten och det kanske är i samband med att även stressen ökade då också.
Jag har faktiskt fått rekommenderat av min doktor att ta två olika tabletter samtidigt när jag har jätteont. Jag har redan testat olika var för sig, men det har knappt funkat. Nu går det bra med tabletterna, det vore ju skönt om jag slapp ta dem men det är bra att något funkar.
Tack så mycket för tipsen!

Stress är inte bara när man är i en stressig situation precis just då, det kan vara hela perioder.
2 paracetamol + 1 ibuprofen? Det är i alla fall standard för all verk. Har man ont rekommenderar läkaren garanterat den kombinationen.

Hur som helst, hoppas du får riktig hjälp för din huvudvärk. Använd glasögon och stretcha nacken så minskar du risken för det. ^^

18 jan, 2015 19:54

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag förstår mig inte på mig själv. Fast att jag är helt trött klarar jag av att springa runt i lägenheten och flaxar som en fågel och rusar som en jäva storm och bokstavligen kraschar ner i soffan. o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

18 jan, 2015 20:07

Borttagen

Avatar



Ännu en gång sparar jag läxan till sista dagen :c

18 jan, 2015 20:08

Borttagen

Avatar


Vi ska ha teknik. Varenda lektion. Hela nästa vecka.

Hahahah jag hatar teknik

18 jan, 2015 20:08

Hedwig96
Elev

Avatar


jag skrev precis mitt 5000:de inlägg, utan att jag märkte det. Nåja de här är mitt 5002:ra

18 jan, 2015 20:09

Hängslebyxor
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
jag skrev precis mitt 5000:de inlägg, utan att jag märkte det. Nåja de här är mitt 5002:ra

Grattis, om jag hade haft kvar min gamla hade detta blivigt mitt 4467 inlägg (ja jag är en nörd som håller koll på sånnt)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F49.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc57l0oQSC1qclilyo7_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FyA8xHl.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F28f9caaebe51d7b37470d9e535df446d%2Ftumblr_mr27ixYb9Q1rrpj0jo1_500.gif

18 jan, 2015 20:12

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Hängslebyxor:
Skrivet av Hedwig96:
jag skrev precis mitt 5000:de inlägg, utan att jag märkte det. Nåja de här är mitt 5002:ra

Grattis, om jag hade haft kvar min gamla hade detta blivigt mitt 4467 inlägg (ja jag är en nörd som håller koll på sånnt)

Tack, haha oj. Du har bra koll du

18 jan, 2015 20:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
jag skrev precis mitt 5000:de inlägg, utan att jag märkte det. Nåja de här är mitt 5002:ra
Grattis!!

Jag missade min 17900:e inlägg :c Det här är mitt 17906:e cx

18 jan, 2015 20:32

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag skrev precis mitt 5000:de inlägg, utan att jag märkte det. Nåja de här är mitt 5002:ra
Grattis!!

Jag missade min 17900:e inlägg :c Det här är mitt 17906:e cx

tack, oj det var många grattis själv

18 jan, 2015 20:36

1 2 3 ... 19197 19198 19199 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.