@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dummle är gott:c
18 jan, 2015 16:32 |
|
Kim Potter
Elev |
18 jan, 2015 16:37 |
|
Hängslebyxor
Elev |
18 jan, 2015 16:38 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Tuggrus: åh gud, det var länge sen jag gjorde sånt här...:p Är två romber alltid likformiga? plz help Har kommit fram till att de bara är likformiga om de har samma proportioner men vet ej om det är rätt >.< Du har rätt i att de bara är likformiga då det har samma proportioner, därför behöver två st inte nödvändigtvis vara likformiga eftersom de kan ha lika vinklar osv. 18 jan, 2015 17:34 |
|
Chaemy
Elev |
Nu har jag ont i huvudet igen. Jag har haft det konstant i mer än en vecka nu. Men det var som allra värst för typ två år sedan. Då hade jag svinont flera kanske två veckor i rad. Men jag får ta värktabletter nu. Jag vill egentligen inte det, men min doktor säger att det är okej om jag tar värktabletter fyra gånger i månaden/en gång i veckan.
18 jan, 2015 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Nu har jag ont i huvudet igen. Jag har haft det konstant i mer än en vecka nu. Men det var som allra värst för typ två år sedan. Då hade jag svinont flera kanske två veckor i rad. Men jag får ta värktabletter nu. Jag vill egentligen inte det, men min doktor säger att det är okej om jag tar värktabletter fyra gånger i månaden/en gång i veckan. Har du kollat synen? 18 jan, 2015 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det blir så för många som har synfel, det behöver inte vara något stort, det kan vara 0,5 eller något pyttelitet men man får oftast ont i huvudet då så om du ej kollar kanske det är bra och göra?Skrivet av Chaemy: Nu har jag ont i huvudet igen. Jag har haft det konstant i mer än en vecka nu. Men det var som allra värst för typ två år sedan. Då hade jag svinont flera kanske två veckor i rad. Men jag får ta värktabletter nu. Jag vill egentligen inte det, men min doktor säger att det är okej om jag tar värktabletter fyra gånger i månaden/en gång i veckan. Har du kollat synen? 18 jan, 2015 18:00 |
|
Frivolt
Elev |
Om ungefär en timme börjar John Barrowmans radioprogram :'D SO HAPPYYY!!!
Eller hur InspiredPsycho? 18 jan, 2015 18:03 |
|
Fellrendión
Elev |
18 jan, 2015 18:09 |
|
Emma Granger
Elev |
Mitt liv bara faller sönder och ju mer jag försöker plocka upp bitarna, desto mer går sönder i mig.
Trött tjej <333 18 jan, 2015 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen