@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
18 jan, 2015 14:26 |
|
Tuggrus
Elev |
Är två romber alltid likformiga? plz help
Har kommit fram till att de bara är likformiga om de har samma proportioner men vet ej om det är rätt >.< MUMS! 18 jan, 2015 14:32 |
|
Bullen1
Elev |
18 jan, 2015 14:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu är mina målningar uppe på väggen! Så nu återstår bara att sortera mina kläder, och småsaker. Känner mig duktig. ^_^ Du ÄR duktig 18 jan, 2015 14:41 |
|
Borttagen
|
Dags att ringa efter internet.. (Vi har kopplat upp det nät vi har på våra mobiler till våra datorer men vi vill ha Wi-Fi så vi ska ringa nu)
18 jan, 2015 15:44 |
|
Chaemy
Elev |
Den här helgen har jag varit på ett läger med min konfirmationsgrupp. Vi åkte i en buss tillsammans i ungefär en timma för att komma till gården som vi skulle bo på. Jag var lite rädd att bli åksjuk då, men tiden gick fort och jag mådde inte ens illa.
När vi var framme fick vi bädda i våra rum. Jag fick dela rum med två av mina kompisar. Jag var osäker på om jag ens skulle kunna sova där. Jag har lite problem med att sova borta. Gården var förresten väldigt vacker. Utanför våra rum var en vacker sjö. På morgonen och på kvällen var det fina färger på himlen ovanför. Jag kunde stå där och bara glo ett tag. Det hände mer än en gång att mina vänner fick tjata mig bort från att bara stå där och titta och lyssna på vågorna. Dagen var i alla fall mestadels rolig. På kvällen så samlades typ halva gruppen i en av de små sovrummen. Det var egentligen typ kaos där inne men jag kände ändå att jag kunde vara där inne i det lilla rummet med 10 andra människorö utan att få panik. Klockan elva på kvällen ungefär samlades alla igen och det tändes ljus för alla i gruppen. Det var vackert. Vi var helt klara med alls aktiviteter ungefär vid midnatt. Jag somnade faktiskt ganska fort. Och jag är jätteglad över att jag lyckades vara med på lägret. Jag trodde i alla fall inte att jag skulle klara att sova över. Men det gjorde jag. Jag var inte ens orolig över det när jag skulle sova. Det låter säkert fånigt i mångas öron. Men det var en rädsla för mig men jag trotsade den och klarade av det ändå. Nu ska jag minsann skriva lite om händelsen i min vackra bok för fina minnen.
18 jan, 2015 15:45 |
|
Fellrendión
Elev |
Om jag skulle få för mig att cosplaya någon från Sailor Moon så skulle jag helst gärna vela vara just Sailor Moon... men valde jag Sailor Mercury så skulle jag kanske använda samma peruk (om jag skaffar en peruk och ifall jag ens skulle kunna cosplaya överhuvudtaget...) till Coraline och det skulle vara rätt bra.
Annars hade jag velat cosplaya Mitsuko Souma... fast jag vill nog ändå testa något som inte blodigt och det skulle kanske inte kännas lika kul om jag tog bort blodet (min första och min enda cosplay var en blodig Alice).
18 jan, 2015 15:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Chaemy: Den här helgen har jag varit på ett läger med min konfirmationsgrupp. Vi åkte i en buss tillsammans i ungefär en timma för att komma till gården som vi skulle bo på. Jag var lite rädd att bli åksjuk då, men tiden gick fort och jag mådde inte ens illa. När vi var framme fick vi bädda i våra rum. Jag fick dela rum med två av mina kompisar. Jag var osäker på om jag ens skulle kunna sova där. Jag har lite problem med att sova borta. Gården var förresten väldigt vacker. Utanför våra rum var en vacker sjö. På morgonen och på kvällen var det fina färger på himlen ovanför. Jag kunde stå där och bara glo ett tag. Det hände mer än en gång att mina vänner fick tjata mig bort från att bara stå där och titta och lyssna på vågorna. Dagen var i alla fall mestadels rolig. På kvällen så samlades typ halva gruppen i en av de små sovrummen. Det var egentligen typ kaos där inne men jag kände ändå att jag kunde vara där inne i det lilla rummet med 10 andra människorö utan att få panik. Klockan elva på kvällen ungefär samlades alla igen och det tändes ljus för alla i gruppen. Det var vackert. Vi var helt klara med alls aktiviteter ungefär vid midnatt. Jag somnade faktiskt ganska fort. Och jag är jätteglad över att jag lyckades vara med på lägret. Jag trodde i alla fall inte att jag skulle klara att sova över. Men det gjorde jag. Jag var inte ens orolig över det när jag skulle sova. Det låter säkert fånigt i mångas öron. Men det var en rädsla för mig men jag trotsade den och klarade av det ändå. Nu ska jag minsann skriva lite om händelsen i min vackra bok för fina minnen. Det låter då inte alls fånigt! ♥ Det låter underbart och jag vet vilken bra känsla det är. Jag blir glad för din skull! 18 jan, 2015 16:05 |
|
Chaemy
Elev |
18 jan, 2015 16:07 |
|
Borttagen
|
"The real ghostbusters" may be det bästa Supernatural-avsnittet någonsin. Just sayin'
18 jan, 2015 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen