@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 jan, 2015 13:11 |
|
Borttagen
|
Har precis fått in min säng på mitt rum och ska snart sova för jag sov inget på flyget men aja.. Hej Paris.
18 jan, 2015 13:25 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag gav bort ett personligt pussel i julklapp faktiskt, på den här hemsidan kan man designa sina egna; http://puzzlesprint.se/Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: det är rätt stort, kanske 70*50 cm, kan oxå fota när jag är klar!Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: oh vilken cool bild! Jag håller på med ett 1500-bitars; ![]() ![]() ![]() Yeey, klar med mitt tusenbitars pussel. De tog ganska lång tid men jag klarade det jo de ä ganska snyggt eftersom en del av de vita lyser i mörkret Oj lycka till har du kommit långt? Jag har väl kommit en tredjedel ungefär, jag hann med en del på lovet men nu har jag knappt haft tid alls :p Sen är bilden såpass förminskad så det ser ut som om sodorna är svarta men bitarna till dem är olika nyanser av lila... Men vet du var ditt pussel kommer ifrån? Det var sjukt snyggt! De är ju ganska långt, hur stort är pusslet ungefär? Nej de vet jag faktiskt inte. Ingen aning, jag fick det för flera år sen och mamma tror hon har köpt de på ett loppis ahh då är det rätt svårt att spåra ja jag förstår det, mätte mitt idag o de var 48 x 68 cm, ja gör det ja, de finns de ju, jag funderar på att börja på ett nytt som jag har men får se. skulle vilja ha upp de här på väggen Det pusslet var iallafall 48 x 68 Hmm lycka till med att sätta upp det på väggen 18 jan, 2015 13:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ni som har sett The Maze Runner – jag behöver svar på en fråga. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2015 13:41 |
|
Odd
Elev |
18 jan, 2015 13:45 |
|
Emma Granger
Elev |
Vildvittra - Grattis!!
Trött tjej <333 18 jan, 2015 13:45 |
|
Bokmalen
Elev |
Skrivet av Afturelding: Eller hur... Har skitmycket läxor som jag borde göra... Men här har jag suttit och kollat på Youtubeklipp i snart två timmar, samtidigt som jag är på Mugglis. ^^Det är jobbigt när hjärnan är så fullproppad av idéer att man i slutändan sätter sig och spelar tv-spel istället. 18 jan, 2015 13:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jag gav bort ett personligt pussel i julklapp faktiskt, på den här hemsidan kan man designa sina egna; http://puzzlesprint.se/Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: det är rätt stort, kanske 70*50 cm, kan oxå fota när jag är klar!Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: oh vilken cool bild! Jag håller på med ett 1500-bitars; ![]() ![]() ![]() Yeey, klar med mitt tusenbitars pussel. De tog ganska lång tid men jag klarade det jo de ä ganska snyggt eftersom en del av de vita lyser i mörkret Oj lycka till har du kommit långt? Jag har väl kommit en tredjedel ungefär, jag hann med en del på lovet men nu har jag knappt haft tid alls :p Sen är bilden såpass förminskad så det ser ut som om sodorna är svarta men bitarna till dem är olika nyanser av lila... Men vet du var ditt pussel kommer ifrån? Det var sjukt snyggt! De är ju ganska långt, hur stort är pusslet ungefär? Nej de vet jag faktiskt inte. Ingen aning, jag fick det för flera år sen och mamma tror hon har köpt de på ett loppis ahh då är det rätt svårt att spåra ja jag förstår det, mätte mitt idag o de var 48 x 68 cm, ja gör det ja, de finns de ju, jag funderar på att börja på ett nytt som jag har men får se. skulle vilja ha upp de här på väggen Det pusslet var iallafall 48 x 68 Hmm lycka till med att sätta upp det på väggen jaa nice, jag har en gång gjort ett litet personligt pussel via ifolor. Men de sku vara skojigt att ha ett stort, den där sidan kom upp på finska när jag klickade på länken! ja jag tänkte på det, men hittade inga så stora ramar än iallafall 18 jan, 2015 13:59 |
|
Solkatten
Elev |
Läser en The Maze Runner fanfic och plötsligt på ett kapitel står det 'WARNING: If you haven't read any of the other books, you might want to stop now because of spoilers.'
Fan. :< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2015 14:03 |
|
Borttagen
|
Nu är mina målningar uppe på väggen!
Så nu återstår bara att sortera mina kläder, och småsaker. Känner mig duktig. ^_^ 18 jan, 2015 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen