@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Idag fyller jag 24, om ett år har (typ) en fjärdedel av mitt liv gått D: Jag borde vara glad, men känner verkligen inte för födelsedagar som förr ;P Var iaf på USCs Snape-mys igår och fick världens finaste Slytherin- halsband av Berlandio GRATTIIIS Och du ska va tyst! (säger hon som fyller 26 i år -.- ) 18 jan, 2015 11:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jan, 2015 11:18 |
|
Frivolt
Elev |
Hahah det kan vi verkligen ha ♥ 18 jan, 2015 11:20 |
|
Afturelding
Elev |
Det är jobbigt när hjärnan är så fullproppad av idéer att man i slutändan sätter sig och spelar tv-spel istället.
![]() ![]()
18 jan, 2015 11:31 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Solkatten: Dream: Åh okej. Är inte så bra på att komma ihåg tecknens element direkt. Jag har för mig att mitt måntecken var vattuman och min ascendent skytten men det var längesedan jag kollade upp det så jag är osäker. Men jag har läst att om man har två eldtecken i sin chart kan man lätt bli "känslig" eller så som ett vattentecken... om jag minns rätt... Jag har också social fobi (eller jag tror jag har något liknande iaf) så ja. Vet du ditt måntecken, acendent och kinesiska tecken? Mitt kinesiska tecken är råtta. Jag är ju väldigt nyfiken så det passar ju hyfsat bra in ändå. xD Jag har läst att om man är född på en onsdag får man väldigt mycket otur i livet och om man är född i råttans tecken på natten än en råtta under dagtid och jag föddes på en onsdag i råttans tecken på natten. xD Eller ja runt fyra så jag antar att det räknas mer under natten. Men det verkar ju stämma...... Det är svårt att veta innan man lärt sig, sen kommer det liksom naturligt haha ;' Jag har inte hört något om att två eldtecken gör att man kan bli mer känslig, men så kan det ju vara ^^ fast det logiska vore ju att det var tvärt om, men jag är lååångt ifrån en expert x) Ja om du har social fobi/något liknande så kan ju det vara en förklaring till att du kanske inte är den impulsiva, "göra innan tänka" väduren, som utan att anstränga sig blir fokuset och medelpunkten i en grupp människor. Kom på en sak som hör till lite: om man tex. tar ett jordtecken, som utifrån mallen är en lugn och strategisk person som står med båda fötterna på jorden. Om ett jordtecken exempelvis har ADHD/ADD så kan det betyda att denne inte alls är lugn och sansad, utan är väldigt impulsiv, har svårt att koncentrera sig och har svårt att tänka strategiskt och vara noggrann. Sedan om en person som är eldtecken tex är autistisk, så har kanske inte denne alls lika lätt att samspela med andra och är lika "flexibel" som väduren sägs vara osv. (jag ber om ursäkt ifall jag skrev någonting som inte stämmer här, jag vill inte vara den som snackar en massa när jag inte vet hur det är att leva med svårigheterna det för med sig. så om någon reagerar på nåt så säg till så ändrar jag.. meningen med det hela var att jag tror att olika diagnoser kan göra att man inte är känner sig hemma i beskrivningen av sitt tecken typ :3 ) Mitt måntecken är skorpion och min ascendent är stenbocken ;' Åh vilken osis D: Men förhoppningsvis för råttan med sig något bra också! Jag föddes på en lördag fyra på eftermiddagen, betyder vilken dag man föddes på någonting i det kinesiska systemet?
18 jan, 2015 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Okej, tack c:Skrivet av Borttagen: Jag vet ej om jag ska köpa ett helpass till Biblioteket eller till Rackethallen under MultiCon ... För jag åker mest troligt dit själv och jag är ganska väldigt rädd över att jag inte ska känna någon alls där och att ingen ska prata med mig eheh ... Jag ska bo i biblioteket, som jag gjorde förra året! Och jag tror inte att du behöver oroa dig om att inte lära känna någon eller inte våga prata med någon heller. Jag hade förra året mina kompisar men det var flera som var där själva. Vi var en stor grupp där knappt någon kände varandra som under kvällarna satt och körde multifandom-maffia haha och det var väldigt mysigt o så, det blir säkert bra för dig vilket pass du än väljer♥ Kan säga att jag vet att det finns duschar i rackethallen, medan om en bor i biblioteket så får en duscha vid satelliten, men å andra sidan är det mycket närmare till Satelliten från biblioteket än från rackethallen ^^ 18 jan, 2015 12:38 |
|
MizzNina
Elev |
För alla som undrar.
Att tappa "Nordisk kriminalkrönika (7 "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 jan, 2015 12:49 |
|
illusionofcool
Elev |
Är på Fuerte Ventura och ska åka hem imoooooorrrrrnnnn!!!!!
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 jan, 2015 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag borde städa mitt rum... kanske klarar av att orka idag. Vi får se.
18 jan, 2015 13:00 |
|
Solkatten
Elev |
Gjorde ett The Maze Runner quiz och jag fick 17/25 rätt och jag har endast sett filmen en gång. :3 (Har precis börjat på boken.)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2015 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen