Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19191 19192 19193 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Dream
Elev

Avatar


Solkatten: ja det är skumt så ska det ju inte vara ;' ;' Men det kan kanske bero på att du är väldigt influerad av din ascendent eller ditt måntecken.. Vet du var du har för ascendent och måntecken?

Jag är våg och vågen är ofta beskriven som ett väldigt socialt och lättsamt tecken. Men det är helt och hållet tvärtemot mig, men nu har jag förstått att det beror på att jag har social fobi. Så såna saker kan också spela in :'

edit; såg att du skrev att ditt måntecken är vattuman. vill bara upplysa dig om att vattuman inte är vattentecken utan luft ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

18 jan, 2015 00:55

Solkatten
Elev

Avatar


Dream: Åh okej. Är inte så bra på att komma ihåg tecknens element direkt.

Jag har för mig att mitt måntecken var vattuman och min ascendent skytten men det var längesedan jag kollade upp det så jag är osäker. Men jag har läst att om man har två eldtecken i sin chart kan man lätt bli "känslig" eller så som ett vattentecken... om jag minns rätt...
Jag har också social fobi (eller jag tror jag har något liknande iaf) så ja.

Vet du ditt måntecken, acendent och kinesiska tecken? Mitt kinesiska tecken är råtta. Jag är ju väldigt nyfiken så det passar ju hyfsat bra in ändå. xD

Jag har läst att om man är född på en onsdag får man väldigt mycket otur i livet och om man är född i råttans tecken på natten än en råtta under dagtid och jag föddes på en onsdag i råttans tecken på natten. xD Eller ja runt fyra så jag antar att det räknas mer under natten. Men det verkar ju stämma......

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 jan, 2015 01:07

baramin
Elev

Avatar


blir så genuint ledsen när folk skriver min bästa vän inom citationstecken y'know? så min "bästa vän" sa det här igår och så y'know? alltså det är det sorgligaste som finns. om man behöver använda citationstecken borde den här personen verkligen inte få titeln

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

18 jan, 2015 01:26

Solkatten
Elev

Avatar


Ni som har sett The Maze Runner – jag behöver svar på en fråga.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vad hände med killarna som stannade kvar med Gally? Gally följde ju efter de andra tillslut men de som stannade kvar då? Någon som vet?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 jan, 2015 01:57

Borttagen

Avatar


Men alltså... har Hängslebyxor/Dendärgummiankan tagit bort sig igen?o.o

18 jan, 2015 02:33

Borttagen

Avatar

+1


Jag har bara en sak att säga till dig, tinnitus. SHUT THE FUCK UPP

18 jan, 2015 07:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ni som har sett The Maze Runner – jag behöver svar på en fråga.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vad hände med killarna som stannade kvar med Gally? Gally följde ju efter de andra tillslut men de som stannade kvar då? Någon som vet?

Spoiler:
Tryck här för att visa!Antagligen blev de dödade.

18 jan, 2015 10:28

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Nordanhym:
Fuderar på att skriva en FF crossover... Med HP och Dinsey typ... Hmm...
åh, snälla gumman gör det! JAG KOMMER SÅ ATT LÄSA IFALL DU GÖR DET!!!!

18 jan, 2015 10:38

Borttagen

Avatar




Kan man inte dö på riktigt i Pirates of the caribean? Davy Jones ser ju till att man hamnar på en annan plats om man dör till havs, det var där Jack hamnade när han togs av kraken.

Barbossa blev skjuten av Jack men han dog ju inte till havs utan på ön inne i grottan, blir inte klok på det.


4:an var icke bra!!

18 jan, 2015 11:13

Vildvittra
Elev

Avatar


Idag fyller jag 24, om ett år har (typ) en fjärdedel av mitt liv gått D:
Jag borde vara glad, men känner verkligen inte för födelsedagar som förr ;P

Var iaf på USCs Snape-mys igår och fick världens finaste Slytherin- halsband av Bearlindo

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 jan, 2015 11:14

1 2 3 ... 19191 19192 19193 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.