@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
Solkatten: ja det är skumt så ska det ju inte vara ;'
Jag är våg och vågen är ofta beskriven som ett väldigt socialt och lättsamt tecken. Men det är helt och hållet tvärtemot mig, men nu har jag förstått att det beror på att jag har social fobi. Så såna saker kan också spela in :' edit; såg att du skrev att ditt måntecken är vattuman. vill bara upplysa dig om att vattuman inte är vattentecken utan luft ^^
18 jan, 2015 00:55 |
|
Solkatten
Elev |
Dream: Åh okej. Är inte så bra på att komma ihåg tecknens element direkt.
Jag har för mig att mitt måntecken var vattuman och min ascendent skytten men det var längesedan jag kollade upp det så jag är osäker. Men jag har läst att om man har två eldtecken i sin chart kan man lätt bli "känslig" eller så som ett vattentecken... om jag minns rätt... Jag har också social fobi (eller jag tror jag har något liknande iaf) så ja. Vet du ditt måntecken, acendent och kinesiska tecken? Mitt kinesiska tecken är råtta. Jag är ju väldigt nyfiken så det passar ju hyfsat bra in ändå. xD Jag har läst att om man är född på en onsdag får man väldigt mycket otur i livet och om man är född i råttans tecken på natten än en råtta under dagtid och jag föddes på en onsdag i råttans tecken på natten. xD Eller ja runt fyra så jag antar att det räknas mer under natten. Men det verkar ju stämma...... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2015 01:07 |
|
baramin
Elev |
blir så genuint ledsen när folk skriver min bästa vän inom citationstecken y'know? så min "bästa vän" sa det här igår och så y'know? alltså det är det sorgligaste som finns. om man behöver använda citationstecken borde den här personen verkligen inte få titeln
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 jan, 2015 01:26 |
|
Solkatten
Elev |
Ni som har sett The Maze Runner – jag behöver svar på en fråga.
Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2015 01:57 |
|
Borttagen
|
Men alltså... har Hängslebyxor/Dendärgummiankan tagit bort sig igen?o.o
18 jan, 2015 02:33 |
|
Borttagen
|
Jag har bara en sak att säga till dig, tinnitus. SHUT THE FUCK UPP
18 jan, 2015 07:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ni som har sett The Maze Runner – jag behöver svar på en fråga. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 18 jan, 2015 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: åh, snälla gumman gör det! JAG KOMMER SÅ ATT LÄSA IFALL DU GÖR DET!!!! Fuderar på att skriva en FF crossover... Med HP och Dinsey typ... Hmm... 18 jan, 2015 10:38 |
|
Borttagen
|
Kan man inte dö på riktigt i Pirates of the caribean? Davy Jones ser ju till att man hamnar på en annan plats om man dör till havs, det var där Jack hamnade när han togs av kraken. Barbossa blev skjuten av Jack men han dog ju inte till havs utan på ön inne i grottan, blir inte klok på det. 4:an var icke bra!! 18 jan, 2015 11:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Idag fyller jag 24, om ett år har (typ) en fjärdedel av mitt liv gått D:
Jag borde vara glad, men känner verkligen inte för födelsedagar som förr ;P Var iaf på USCs Snape-mys igår och fick världens finaste Slytherin- halsband av Bearlindo "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jan, 2015 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen